Johnny Moderator Forumleiding 5 augustus 2009 #41 En als je us ipv een link invoeren gewoon bladeren in je systeem zelf en dan zo het plaatje gebruiken, of lukt dat ook niet?
En als je us ipv een link invoeren gewoon bladeren in je systeem zelf en dan zo het plaatje gebruiken, of lukt dat ook niet?
jerome2710 Member 5 augustus 2009 #42 Ja, nu doet hij het wel. Toch vind ik het raar, want hij hoor het gewoon te doen. Bedankt!
Wouter Forum Bitch. I got the power!!! 28 december 2009 #44 Blackruby zei: eerst -> eerste Klik om te vergroten... Omg jij let echt overal op Zal kijken of ik dat kan fixen.
Blackruby zei: eerst -> eerste Klik om te vergroten... Omg jij let echt overal op Zal kijken of ik dat kan fixen.
RRPhantom HighFlow Moderator 29 december 2009 #45 Wouter zei: Omg jij let echt overal op Zal kijken of ik dat kan fixen. Klik om te vergroten... Een getraind oog ziet alles en ik denk niet dat die fout aan HighFlow ligt, eerder aan het forum thema.
Wouter zei: Omg jij let echt overal op Zal kijken of ik dat kan fixen. Klik om te vergroten... Een getraind oog ziet alles en ik denk niet dat die fout aan HighFlow ligt, eerder aan het forum thema.
Wouter Forum Bitch. I got the power!!! 29 december 2009 #46 RRPhantom zei: Een getraind oog ziet alles en ik denk niet dat die fout aan HighFlow ligt, eerder aan het forum thema. Klik om te vergroten... Fout !! Dat ligt aan de vertaling van het forum Forum is compleet engels en andere personen hebben alles vertaald en dat is dus verkeerd vertaald. Nog geen tijd gehad om dat te fixen.
RRPhantom zei: Een getraind oog ziet alles en ik denk niet dat die fout aan HighFlow ligt, eerder aan het forum thema. Klik om te vergroten... Fout !! Dat ligt aan de vertaling van het forum Forum is compleet engels en andere personen hebben alles vertaald en dat is dus verkeerd vertaald. Nog geen tijd gehad om dat te fixen.
Xtrafresh It never hurts to help 20 april 2010 #47 Verkeerde tekst in knoppen van Quick-edit functie: De linker knop moet denk ik gewoon "aanpassen" zijn, en de middelste "annuleren".
Verkeerde tekst in knoppen van Quick-edit functie: De linker knop moet denk ik gewoon "aanpassen" zijn, en de middelste "annuleren".
Freddy Administrator Forumleiding 20 april 2010 #48 Welke browser gebruik je? Ik heb dat probleem namelijk niet (IE8).
Sw333t I Love my NUC 21 april 2010 #49 Blackruby zei: eerst -> eerste Klik om te vergroten... Ga naar het eerst nieuwe bericht is wel degelijk Nederlands hoor. ;-). Lees ze beide eens: - Ga naar het eerst nieuwe bericht. - Ga naar het eerste nieuwe bericht. Het kan beide in mijn ogen.
Blackruby zei: eerst -> eerste Klik om te vergroten... Ga naar het eerst nieuwe bericht is wel degelijk Nederlands hoor. ;-). Lees ze beide eens: - Ga naar het eerst nieuwe bericht. - Ga naar het eerste nieuwe bericht. Het kan beide in mijn ogen.
R ragdoll Junior Member 1 mei 2010 #50 ik heb wel eens het probleem dat als ik inlog en ik word door gelinked dat ik dan niet ingelogd ben ik moet eerst het vinkje onthoud mij doen en dan inloggen en vanaf de redirect op het knopje home drukken anders ben ik niet ingelogd
ik heb wel eens het probleem dat als ik inlog en ik word door gelinked dat ik dan niet ingelogd ben ik moet eerst het vinkje onthoud mij doen en dan inloggen en vanaf de redirect op het knopje home drukken anders ben ik niet ingelogd
Johnny Moderator Forumleiding 1 mei 2010 #51 Heb ik ook oplossing is ipv highflow.nl/forum; www ervoor zetten www. highflow.nl/forum
N Nils Highflow Clan Member 14 juni 2010 #53 Ik weet niet of het jullie ook irriteerd, maar highflow die onthoud lang niet altijd mijn Nick & wachtwoord. Dat vind ik heel irritant maargoed. Ook zie ik bij een refresh de banner vaak in de chatbox
Ik weet niet of het jullie ook irriteerd, maar highflow die onthoud lang niet altijd mijn Nick & wachtwoord. Dat vind ik heel irritant maargoed. Ook zie ik bij een refresh de banner vaak in de chatbox
Johnny Moderator Forumleiding 14 juni 2010 #54 Je moet in adres balk http:/ /www.highflow.nl/forum gebruiken, als je zonder www doet onthoudt hij dat indd niet
Je moet in adres balk http:/ /www.highflow.nl/forum gebruiken, als je zonder www doet onthoudt hij dat indd niet
Xtrafresh It never hurts to help 13 juli 2010 #55 Te Koop - HighFlow Community Forum 3x de nagels-op-schoolbord irritante fout: Jou spullen :wehe
Xtrafresh It never hurts to help 14 juli 2010 #58 ja, dit moet je aanpassen in het admin panel waar je ook nieuwe forums aanmaakt