• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Force 3D ATIRadeon HD4670 - GDDR3 1GB/128Bit PCI-E nieuwe cooler

Mindscanner

New member
Hallo allemaal,

Sinds vandaag heb ik men kaartje (Force 3D ATI Radeon HD4670 - GDDR3 1GB/128Bit PCI-E) uit men pc moeten verwijderen :-s en vervangen door een Ati 4550. (lage prestaties)

Ik ben nogal een verwent wow speler en had nooit last met deze kaart,maar als ik eens een demo van het net haalde kreeg ik al vlug een freeze (na 10 min) ik dacht ja zal wel door de demo komen.

Maar sinds gisteren heb ik me het spel starcraft 2 gekocht en hier heb ik ook het probleem dat men pc na enkele minuten vastloopt.
Nu uren en uren zoeken ben ik tot het besluit gekomen dat men kaart niet genoeg koeling krijgt.

Ik had eerst wow opgestart en via Ati CCC naar de temp gekeken deze kwam bij wow niet hoger dan 75° en de activiteit 37%

Daarna heb ik starcraft 2 opgestart en kreeg ik onmiddelijk een temp van 101° en een activiteit van 99% waar door ik een paar min later vastloopt en men pc opnieuw moest opstarten.
De oorzaak is duidelijk de hitte,nu zou ik daar een andere cooler willen op plaatsen,vandaar dit bericht aan jullie.

Welke cooler raden jullie me aan om op deze kaart te plaatsen want door al het hooi vindt ik de naald niet meer.

Dank je en men verontschuldiging voor dit lange bericht.


ps:hier de link van de kaart die ik heb http://www.force3d.com/products/hd4670.html

Mvg,
Mindscanner
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan