• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Flipmode

Ziet er weer zeer netjes en strak uit kerel! :D

Dat schermpje lijkt verdacht veel op de schermpjes die ik al eens gezien heb en ook in handen heb gehad. Toen hadden deze ze hun functie als krat detectie bij een kassa. Dus via zo`n scherm kon de kassamiep zien of er nog een krat bier achterop het karretje stond ;)

Maar jij gaat deze gebruiken om de temps en zo uit te lezen gok ik?

Goede gok kerel en bedankt voor je compliment. :D

Bruut!
Een paar van die pix deden me hart echt sneller doen kloppen !
Beau - ti - fulll !!!

Bedankt voor je compliment.

Netjes hoooor :D!

Ik vraag me echt af hoe het in kleur en met de juiste verlichting eruit ga zien :D!

Dank je Kenneth en ik ben zelf ook wel benieuwd hoe het eruit gaat zien met een kleurtje en verlichting. :D
 
Update 11.


Vandaag ben ik aan de slag gegaan met de intake.Het stuk wat ik van mijn mobo tray had afgeslepen heb ik bewaard en daar heb ik de intake van gemaakt.

Het gaat om dit gedeelte.

9jul3.jpg


15okt1.jpg


Eerst maar eens de zijkanten knippen om de intake te bevestigen.Hiervoor heb ik 2mm dik alu genomen.

15okt2.jpg


De zijkanten op de plaat gehecht.

15okt3.jpg


Afgelast.

15okt4.jpg


En natuurlijk even afwerken..

15okt5.jpg


Daarna heb ik het gaten patroon afgetekend voor de 120 mm casefans en meteen geboord en verzonken.

15okt6.jpg


Zo ziet het er tot dusver uit.

15okt7.jpg


15okt8.jpg


Dit was het weer voor vandaag en morgen weer een update.
 
15okt8.jpg


Hier zie je 2 x plek voor 3 12 cm fans, en daarboven hangt al een 360 rad, dus komen er nog 2 360 rads bij of snap ik er nou helemaal niks meer van?! =/

Klopt daar zie je plek voor 2x 3 120mm fans en daarboven hangt een 420 rad en er is ruimte voor 3 van zulke rads maar ik ga er maar 1 gebruiken.

Ik vind die fanholes erg mooi! Zit een mooi patroon in :)

Maar die hele kast word gewoon mooi, dat kan nie anders :D

Dank je the_cyberspace. :D
 
Goed bezig Pascal :D.

Dank je Mark. :D

ik ben benieuwd HOE je het hebt afgewerkt.. dus welke werktuigen en hoelang je daar over deed ^^

mooie update verder! :D

Het slijpen heb ik gedaan met een slijptol met daarop een lamellen schijf korrel 60.Daarna heb ik een schuurmachine gebruikt met daarop schuurlinnen korrel 120.Dus alles handmatig afgewerkt en het koste me in totaal 5 minuten.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Flipmode Flipmode introducing =) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 16

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan