• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Flipmode

Ik volg je mod ook op t.net, erg vet. Wat ik me wel afvraag: Bij de onderste 3 fanholes, daar ga je toch nooit een rad achterkrijgen als die plaat daarachter zo schuin staat, zeg maar? Je hebt nu dit idee:

|\
| \
|..\

Daartussen kun je toch geen rad kwijt?

rawr! i like it.. zeer mooi gedaan zo :)

Dank je. :)

Schuine mobo gedeelte ;)

Nu is het duidelijk. :)

Netjes hoor! Maar als alles schuin staat, komt er dan niet teveel gewicht op de sloten te staan "mocht je ze niet schroeven dan"? Zal wel minimaal zijn maar toch, zolang het zwaartepunt maar goed is :)

De Kaart/en worden gewoon vastgeschroefd dus lijkt me geen probleem. :)

Ik volg je mod ook op t.net, erg vet. Wat ik me wel afvraag: Bij de onderste 3 fanholes, daar ga je toch nooit een rad achterkrijgen als die plaat daarachter zo schuin staat, zeg maar? Je hebt nu dit idee:

|\
| \
|..\

Daartussen kun je toch geen rad kwijt?

Daar komt ook helemaal geen rad. :)

Sponsor update.

Coolermasterbanner.jpg

Cooler Master

Gisteren heb ik een pakketje mogen ontvangen van Coolermaster met daarin een Silent Pro Gold 800W voeding.

cm1.jpg

cm2.jpg

cm3.jpg

Bedankt Marco.

Update 6

Vanmorgen ben ik vroeg vertrokken namelijk om 5.45uur.Tijd om te modden.De 3 fanguards onderin de case zaten me niet helemaal lekker,ik vondt het te druk.

9jul1.jpg

Dan zit er maar 1 ding op en dat is weg ermee.Ik had gewoon een nieuwe plaat kunnen snijden maar ik heb voor de moeilijke weg gekozen.Hieronder heb ik het onderste gedeelte eraf geslepen en het nieuwe deel erop gehecht.

9jul2.jpg

Meteen afgelast en afgewerkt en het resultaat mag er zijn.

9jul3.jpg

9jul4.jpg

9jul5.jpg

9jul6.jpg

Nu dat naar mijn zin is is het tijd om de voeding te gaan plaatsen.De backplate afgetekend en uitgezaagd met de decoupeerzaag.

9jul7.jpg

Vervolgens de gaatjes geboord om de voeding te bevestigen en de voeding in de case geschroefd.

9jul8.jpg

9jul9.jpg

9jul10.jpg

9jul11.jpg

Nu dat klaar is ga ik verder met het lcd scherm wat langs het mobo komt.Hier ga ik de temps en dergelijke op weergeven.Het scherm had ik nog nieuw liggen al een jaartje of 5.

9jul12.jpg

De knoppen in het midden steken uit en die heb ik verwijdert omdat ik de remote ga gebruiken.

9jul13.jpg

Even passen.

9jul14.jpg

9jul15.jpg

Past perfect dus het volgende wat ik ga maken is een bracket om het lcd scherm te bevestigen.

De case zonder de fan guards en met de voeding en het lcd scherm.

9jul16.jpg

9jul17.jpg

9jul18.jpg

9jul19.jpg

Dit was het weer voor vandaag.

Update 6.1.

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met de deuren en de rest van de beplating.Ik heb dus 3 uur zitten tekenen en ik ben bijna klaar met de tekeningen zodat het gesneden kan worden.

Ook heb ik een test bench gemaakt zodat ik voortaan mijn hardware kan testen en voorzien van een OS.
Ik had nog diverse onderdelen dubbel van Desk Art en hier heb ik dus een test bench van gemaakt.Dit alles koste me 2 uurtjes incl mat zwart spuiten.

17jul1.jpg

17jul2.jpg

17jul3.jpg

17jul4.jpg

17jul5.jpg

17jul6.jpg

17jul7.jpg

Nu kan ik dus mooi de hardware voor flipmode voorzien van een OS en het lcd schermpje instellen.

Dit was het weer voor vandaag.

Toen je me vertelde dat je even een test bench in elkaar had geflanst, had ik toch wel een wat simpelere uitvoering verwacht!

It looks very good mate.

heb ik nou de hardware gemist of... :S

zit er in iedergeval netjes uit :D

Dank je en nee je hebt niets gemist ik heb de hardware lijst nog niet bijgewerkt.

Toen je me vertelde dat je even een test bench in elkaar had geflanst, had ik toch wel een wat simpelere uitvoering verwacht!

It looks very good mate.

Bedankt kerel en het was vrij simpel om te maken.

Lol dat doe je goed ^^
Je benchmark table ziet er goed heel pratice de sleeving ziet er ook wel super uit dat blauw ^^

Dank je Alain.

Update 7.

De deuren,front,top en rad plaat zijn gesneden en daar heb ik me dit weekend mee bezig gehouden.Als eerste de gesneden delen.

De bovenplaat.

24jul1.jpg

De frontplaat.

24jul2.jpg

De linker deur.

24jul3.jpg

De rechter deur.

24jul4.jpg

De plaat voor de rad heb ik er meteen in gemaakt.

24jul5.jpg

Omdat ik het aan de buitenkant vrij clean wil houden heb ik rvs m5 draadbussen gebruikt die ik aan de binnenkant van de bovenplaat en deuren ga gebruiken.

24jul6.jpg

Als eerste is de bovenplaat aan de beurt en daar heb ik de draadbussen op vast gelast.

24jul7.jpg

Vervolgens heb ik de gaten op het frame afgetekend en geboord.Het bovenste gat is 9mm en het onderste gat is 6mm.

24jul8.jpg

Toen de gaten binnen in het frame verzonken.

24jul9.jpg

De bovenplaat vervolgens vast geschroefd en afgewerkt.

24jul10.jpg

24jul11.jpg

24jul12.jpg

Natuurlijk komt er onder de bovenplaat nog een stuk mesh maar dat is voor later.Nu verder met de rechter deur.

Even de gaten uitmeten.

24jul13.jpg

Ook in de deur de draadbussen gebruikt en dezelfde gaten in het frame geboord.

24jul14.jpg

24jul15.jpg

24jul16.jpg

De deur vastgeschroefd en afgewerkt.

24jul17.jpg

Nu is dan het front aan de beurt.Het front moet ik wel voorzien van bouten want doordat ik de bovenplaat en de deur heb vastgezet kan ik niet meer bij het front om het vast te schroeven.

De gaten van het front verzonken en de gaten in het frame geboord en getapt.

24jul18.jpg

Nu dat klaar is kan ook het front gepast worden en zo ziet de case er op dit moment uit.

24jul19.jpg

24jul21.jpg

24jul20.jpg

Dit was het dan weer voor dit weekend.Nu ga ik eerst met vakantie dus na de vakantie ga ik weer vrolijk verder.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Flipmode Flipmode introducing =) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 16

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan