G gewoon Junior Member 29 april 2009 #1 hallo, ik zoek een fitting of iets anders waarmee ik een 1/2 slang kan verbinden men een3/8 slang. heeft u zoeits? alvast bedankt
hallo, ik zoek een fitting of iets anders waarmee ik een 1/2 slang kan verbinden men een3/8 slang. heeft u zoeits? alvast bedankt
Freddy Administrator Forumleiding 29 april 2009 #2 Deze: Omzetstuk 13MM (1/2) <-> 10MM (3/8) (2x) PI251612S Nog maar 1 op voorraad en dat is ook de laatste, want ze worden niet meer gemaakt. Een mooiere oplossing is dit: Bitspower G1/4" Silver Shining Multi-Transfer Adapter Dan schroef je aan een kant een 1/2" fitting en aan de andere kant een 3/8" fitting. Ziet er super uit
Deze: Omzetstuk 13MM (1/2) <-> 10MM (3/8) (2x) PI251612S Nog maar 1 op voorraad en dat is ook de laatste, want ze worden niet meer gemaakt. Een mooiere oplossing is dit: Bitspower G1/4" Silver Shining Multi-Transfer Adapter Dan schroef je aan een kant een 1/2" fitting en aan de andere kant een 3/8" fitting. Ziet er super uit
G gewoon Junior Member 29 april 2009 #3 dank u wel voor de snelle reactie ik heb nog 1 vraagje. men cpu block is van koper mijn nieuwe gpu block is ook van koper maar mijn ddr2 geheugen is dacht ik van aluminium. OCZ Technology | Products | End of Life | OCZ DDR2 PC2-6400 CL 4 FlexXLC Edition *EOL. zal dit een probleem zijn?
dank u wel voor de snelle reactie ik heb nog 1 vraagje. men cpu block is van koper mijn nieuwe gpu block is ook van koper maar mijn ddr2 geheugen is dacht ik van aluminium. OCZ Technology | Products | End of Life | OCZ DDR2 PC2-6400 CL 4 FlexXLC Edition *EOL. zal dit een probleem zijn?
coolfris Moderator Forumleiding 29 april 2009 #4 Hangt van je koelvloeistof af. Er moet dan wel een anti-corrosie goedje in zitten. Feser one heeft dat er standaard in zitten. In gedestilleerd water kan je dit spul toevoegen, dan is de kans op corosie ook nihil.
Hangt van je koelvloeistof af. Er moet dan wel een anti-corrosie goedje in zitten. Feser one heeft dat er standaard in zitten. In gedestilleerd water kan je dit spul toevoegen, dan is de kans op corosie ook nihil.