Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Je voor en achterkant pak je wel met rug/borst. Maar vooral het breder worden en een wat volume creëren gaat sneller door op een aparte dag schouders te doen.Wanneer je schouders (schuine bank bijvoorbeeld) of gewoon shoulder press/dumbell raise bij borst trainen doet laat je toch 1 van de 2 liggen. Afhankelijk met welke je begint. Je kan dan niet vol op die spier trainen omdat hij al moe is van andere oefeningen waar gedeelde spieren al kracht/energie verloren hebben.Daarom is het ook perfect hem te doen met de Benen dag, zeker als je Borst aan begin van de week doet. Dan heb je maximale rust om daarna weer maximaal kracht te hebben voor de schouders = snellere groei.Ik doe schouders trouwens maar 1x in de 2 weken besef ik me net. Ook om de spieren te kunnen laten herstellen want anders train je 3x in de week je voorste schouderspieren en kan je jezelf ook overtrainen. Ik probeer eigenlijk 72 uur rust te hebben tussen de spiergroepen.Edit: zie plaatje nu pas, dat is inderdaad wel goed hoor Zit ook wel op zoiets als je er 5kg vet vanaf haalt Maar tja zoals ik al zei. Komt wel in Maart. focking -4 buiten nu. Geen weer om te lopen/fietsen.
Je voor en achterkant pak je wel met rug/borst. Maar vooral het breder worden en een wat volume creëren gaat sneller door op een aparte dag schouders te doen.
Wanneer je schouders (schuine bank bijvoorbeeld) of gewoon shoulder press/dumbell raise bij borst trainen doet laat je toch 1 van de 2 liggen. Afhankelijk met welke je begint. Je kan dan niet vol op die spier trainen omdat hij al moe is van andere oefeningen waar gedeelde spieren al kracht/energie verloren hebben.
Daarom is het ook perfect hem te doen met de Benen dag, zeker als je Borst aan begin van de week doet. Dan heb je maximale rust om daarna weer maximaal kracht te hebben voor de schouders = snellere groei.
Ik doe schouders trouwens maar 1x in de 2 weken besef ik me net. Ook om de spieren te kunnen laten herstellen want anders train je 3x in de week je voorste schouderspieren en kan je jezelf ook overtrainen. Ik probeer eigenlijk 72 uur rust te hebben tussen de spiergroepen.
Edit: zie plaatje nu pas, dat is inderdaad wel goed hoor
Zit ook wel op zoiets als je er 5kg vet vanaf haalt Maar tja zoals ik al zei. Komt wel in Maart. focking -4 buiten nu. Geen weer om te lopen/fietsen.