• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Fitness / Krachtsport Topic

Hahah ik ken het freddy..

Hadden ze nooit moeten uitvinden.. Ik ga normaal 1/2 x in de week stappen.. Veek drank en eten (kapsalon).. Nu niet meer hoogstens een colatje.. Of liever water..
ik heb het sporten dit jaar weer opgepakt.. woog in jan een goede 94 kg/1.79m.. 3 weken aan de stackers gezeten (de oude gele met efedrine) toen woog ik nog maar 89.. Nu doe ik elke dag wel wat aan sport.. Ga gemiddeld 3 x in de week naar de sportschool en op de dagen dat ik niet ga pak ik me fietsje uit de schuur voor 35/40 km fietsen of ik ga 10/12 km joggen.. Nu zit ik ondertussen aan de 82 kilo.. Wil naar me oude gewicht (76kg) Maar dat gaat nooit meer lukken ben ik bang..Ben van mezelf vrij breed gebouwd en spieren zijn wat meer kwa volume als vroeger..
 
Momenteel ga ik 1 keer fitnissen, op maandagavond. Ik was op dinsdag en donderdag avond altijd weg, vrijdag wilde ik thuis zijn, dus alleen woensdag had ik nog. Maar om de een of andere reden ging ik dat steeds minder doen en heb ik die dag maar op gezegt.

Waar ik nu fitniss is een kleine zaal in de buurt, groepjes van max 12 man elk uur. Het is anders dan echt een sport school, maar aan de andere kant heb je wel zeer goede begeleiding indien nodig, zoals in t begin xD

Zit nu al even te spelen met de gedachten om naar echt een sportschool te gaan iets verder op.

Heb de laatste tijd ook best wel last van lui zijn. Wil je aan de ene kant heel graag wat doen, aan de andere kant heb je gewoon nergens zin in. Moet je werken kom je je nest niet uit, ga je iets eerder naar bed word je voor de wekker wakker. En in t weekend word je ook vroeg wakker terwijl je uit kan slapen :S

In dat uurtje fitniss doe ik vrijwell alleen kracht training, met name boven lichaam, armen, borst, rug, schouders. Doe vaak de zelfde oefeningen, soms heb ik zin om wat anders / extra's te proberen, anders, als ik tijd over heb doe ik de laatste paar min nog even cardio ofzo, maar dat is totaal niet mijn sterkste punt :p Kan beter buiten een eind gaan fietsen dan op zo'n stilstaand schijt ding. En er mag opzich best een laagje vet af haha...
 
Ik heb vanaf mijn 12de tot 19de geskateboard.
Maar mijn knieën trokken het niet meer. Dus ik sta nauwelijks meer op mijn plank.

Vanaf mijn 17de ben ik beetje begonnen met snowboarden. Paar maandjes terug eigen board, bindingen etc gehaald. (is namelijk een aardige inverstering van ongeveer 1200 euro)
En dat doe ik dan 1x in de 2 maanden (indoor) en in Januari Oostenrijk.

Voor de rest ben ik gewoon een luie flikker. :D
 
ja dat "griepje" had ik dus te pakken,
dacht nou zal wel mee vallen net 2 dagen nadat ik ontslag had genomen.
toch gaan sporten die dag en de dag erna was het feest.
Zwaar verkouden keel en de hele rambam,
na 3 weken dat gezeur eindelijk beetje weg toen nog steeds last van hoofdpijn elke dag en bleek dat ik lekker
een voorhoofdholte onsteking had lekker :S
kuur gehad en eindelijk na totaal 5 weken er vanaf, alleen naar de sportschool gaan heb ik weinig zin nog in.
had me benen getrained weer pittig zwaar en ik kon 2 dagen amper lopen :p
 
Ja ziek worden is echt #($&#(&((@!... Ik probeer nu ook elke dag genoeg vitamines binnen te krijgen om te voorkomen dat ik ziek wordt :p

Afgelopen weekend ben ik weer begonnen met krachttraining.
Op zaterdag: Borst, schouder, triceps en buik
Op zondag: Rug, biceps, benen en buik

Ik had dinsdag zo'n spierpijn in mijn biceps dat ik niet goed kon slapen xD
 
Dat iedereen hier zon strak sport shema heeft :p
Persoonlijk fiets ik dagelijks 45km (school) en doe ik 2x per week aan hardlopen.
Daarnaast ga ik zo'n 1/2 keer per week wat apparaten bij langs, meer om alles een beetje fit te houden :p
Daarbij komt dat het "kweken van veel spieren" slecht voor je is als je nog groeit xD
 
Damn, hij is echt gespierd + lenig :p Lijkt er op dat hij ook een beetje aan vechtsport doet

Ben benieuwd hoe hij het zou doen in de K1, tegenstanders worden al bang als ze zijn spieren zien en publiek zal het helemaal geweldig vinden :p
 
Awesome, damn die kerel is fit.

Ik probeer mezelf de laatste tijd een beetje fit te krijgen/houden. Goed eten, hardlopen en krachttrainen (wat ik thuis kan doen, arme sloeber :().

Maybe weer abbo op sportschool nemen.

Ik kan nu eindelijk een beetje goed trainen aangezien mijn spieren nu beter volgroeid zijn dan een paar jaar geleden. Toen heb ik mijn lichaam (vooral schouders en rug) denk ik een beetje verpest door het trainen.
 
Ben van me 7e tot 24ste met vechtsport bezig geweest.
Van mijn 19e tot nu krachttraining, toen ben ik van 59 kilo ( armen waren net zo dik als mijn polsen ) naar 70 kilo gegaan en blijven hangen.
Ook nog veel gefiets, wielrennen en MTBen.
Toen had ik 1,5 jaar geleden zo iets van laat ik eens een auto nemen.
Toen is het van 70 naar 80 kilo ( vet ) gegaan en een conditie van een bejaarde ( stoppen met roken heeft dat al wel verbeterd )
Heb al een paar keer zo iets gehad van we gaan weer fietsen maar het weer van dit jaar helpt daar nou niet echt bij.
 
Lol, die Greg heeft echt veel in z'n leven gedaan:

Films:
Terminator Salvation (Terminator 4)
The Watchmen
The Good Shepherd
Bobby
Dysmorphia

Commercial/Print
Over 100 Fitness magazine covers, 8 National Commercials and another 50 print, cologne and clothing campaigns.
Currently #1 Fitness Model in World. 25 romance novel covers

Special Skills
Retired U.S. Army Ranger Captain & Company Commander of 180 People
Certified in/as Airborne Combat, Air Assault, Mortar Leader�s Course, Master Fitness Trainer, Weapons Expert,
Combat Lifesaver
All American High School Wrestler (3 time Maryland State Champ and #2 in U.S. for 189 pound class)
West Point Skydiving Team (700+ jumps, Pro Rating, D License), furniture maker, owned landscaping business, guitar player
Golf Club Champion, hole in one, 4 handicap
Certified scuba diver, and skilled in: horse riding, football, boxing, volleyball, baseball, all water sports, rock climbing, stunt

---
Deze gast is echt geweldig :p
 
Ja ziek worden is echt #($&#(&((@!... Ik probeer nu ook elke dag genoeg vitamines binnen te krijgen om te voorkomen dat ik ziek wordt :p

Afgelopen weekend ben ik weer begonnen met krachttraining.
Op zaterdag: Borst, schouder, triceps en buik
Op zondag: Rug, biceps, benen en buik

Ik had dinsdag zo'n spierpijn in mijn biceps dat ik niet goed kon slapen xD

We zijn nu een jaartje verder :)
Met 2x (soms 3x) per week kort trainen afgelopen jaar, maar heel intensief (1 tot 1,5 uur, zeer korte pauzes) en goed opletten met wat ik eet, ben ik van +/-83 kilo naar +/-72 kilo gegaan :)
Vet massa is nu ingeruild voor spiermassa :p
En ik ben weer bijna op mijn oude niveau qua krachttraining woohoo00 :D
 
Wow, awesome. Ik zit te twijfelen tussen 2 sporten, kickboxen en golf. Beide awesome en verschillend. Nu ik dit zo zie neig ik weer meer naar kickboxen :sarc:.

70kg en 176cm. Nauwelijks vet en v-vorm, aaawyeah:D.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy NewGrip fitness handschoenen bij HighFlow Gezondheid en Sport 9
MrGiorgio Het grote "The Party 18" topic Lan Party 183
Freddy HighFlow Forum updates, correcties en suggesties topic HighFlow Forum 43
Freddy The Party 17 HighFlow Compo Topic Lan Party 5
MrGiorgio Het grote "The Party 17" topic Lan Party 194
ProAce The Party 16: Te Koop Topic Lan Party 20
MrGiorgio Het grote "The Party 16" topic Lan Party 291
DBRichard The Party 15: Te Koop topic! Lan Party 5
ForresT The Party 15 Eet Topic Zaterdag Avond Lan Party 31
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
Freddy HighFlow Laser Snijder / Cutter Topic HighFlow Computer Cooling Shop 254
S Kan geen verkoop topic aanmaken? HighFlow Forum 17
DBRichard 3D Render Topic Fotografie, Film en Video 1
Freddy Flipperkast / Pinball Topic Gaming 22
M The Party 14 Eet Topic Zaterdag Avond Lan Party 91
M The Party 14 Eet Topic Vrijdag Avond Lan Party 1
M The Party 13 Eet Topic Zaterdag Avond Lan Party 25
M The Party 13 Eet Topic Vrijdag Avond Lan Party 1
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP 13"topic Lan Party 16
MrGiorgio Het grote "HF scoopshot op TP13" topic Lan Party 20
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 13" topic Lan Party 307
iSP Het steam bundle topic Gaming 1
Sw333t End of the Year Discussie topic Algemene Discussies 5
Forseti Het grote 'onbeperkt spareribs eten' topic Lan Party 14
Freddy Het grote Bitcoin en Altcoin Topic :) Hardware & Software 206
ProAce Proace Ideeën Topic ®©™ Algemene Discussies 11
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP12" topic Lan Party 24
M Het grote "Welke spellen denk je te gaan spelen op The Party 12" topic Lan Party 22
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 12" topic Lan Party 269
M Het grote Brommer/Scooter Topic Algemene Discussies 132
J Het Xbox One topic Gaming 47
E Highflow's Friendly Winter OC Compo 2012/2013 Voting Topic :) Overclocking 12
Forseti Het grote "plaatsindeling op The Party 11" topic Lan Party 47
J Mooie Mannen Topic :) Algemene Discussies 9
Forseti Het grote "Highflow meeting op The Party 11" topic Lan Party 238
Joren [Overclock] Kleine Vragen Topic Overclocking 4
canonchiel Intel 2011 socket Overclock topic Overclocking 0
Adam Vandervorst Grote download topic Algemene Discussies 9
vincent Het grote SIM Racing Topic, setups, games, alles! Gaming 55
Freddy Het grote Apple iPhone 5 Topic Gadgets 20
Freddy GoPro Hero2 Camera Topic Fotografie, Film en Video 58
E het grote NAS vergelijkings topic Hardware & Software 47
Cygnitr0n [RaspberryPi] Review Topic Gadgets 72
L Diablo Topic! Gaming 8
Cygnitr0n De 'Wii U' Topic Gaming 22
Robin AMD ` piledriver` topic Hardware & Software 1
D3T0X Meedenk topic. Hoe een deur naar boven open laten gaan? Cases en Modding 4
Freddy Het grote Motor topic :) Algemene Discussies 765
J Het grote anti SPAM topic Algemene Discussies 41
iSP Het prutswerk topic Algemene Discussies 12

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan