starboy0612
New member
Liquid_Green 800D
Dit is mijn eerste build met WaterCooling, heb vooral veel gelezen om te kijken wat het beste was om te beginnen:
Resultaat kun je nu zien, wil toch alweer graag een paar dingen gaan aanpassen. Waarschijnlijk toch ook de GPU´s watercoolen maar ben aan het twijfelen over welke blocken ik zou gaan gebruiken.
2e punt is dat ik waarschijnlijk de 1/2 slangen toch wel vetter vind in een grote case.
Mijn systeem:
Processor Intel Core i7 2600K
Moederbord ASUS P8Z68-V Pro
Geheugen Corsair Vengeance 8GB DDR3-1600 CL9 kit
Videokaart 2x ASUS ENGTX580 DCII/2DIS/1536MD5
Harddisk 2x Hitachi Deskstar 7K1000 1TB SATA2
OCZ Agility 3 120GB
Optische drive Optiarc AD-7260S Black
Geluidskaart Creative Sound Blaster X-Fi Titanium HD
Behuizing Corsair Obsidian 800D
Voeding A-Data HM Series 1200W
CPU-koeler EK Waterblocks EK-Supreme HF - Nickel
Monitor Iiyama ProLite E2473HDS-B1
Toetsenbord Logitech G19 Gaming Keyboard
Muis Logitech G500 Gaming Mouse
Speakerset Logitech Z-2200
Casefans 2x Yate Loon D12SH
Overige EK-Multioption RES X2, EK-DCP 4.0 Pomp
componenten
Hopelijk komen hier snel nog wat uitbreidingen bij.
Gekozen voor een drain aan de onderkant, bij de volgende drain haal ik deze er waarschijnlijk weer tussen uit, kijkt toch niet zo strak. ( En er moet een 90 graden koppeling komen op de Tube )
Pics:
Toch nog groter dan verwacht, 2 triple slot GPU's. Ben in twijfel voor een ander mobo zodat er meer ruimte tussen zit. Maar als ik ze ga watercoolen is dat niet nodig.
De voeding helemaal sleeven zou ook mooi zijn, maar heb geen idee of dit veel werk kost??
Foto met de window erop.
Als iemand nog tips of leuke ideeen heeft, hoor ik het graag. Heb hier al veel mooie dingen voorbij zien komen.
Dit is mijn eerste build met WaterCooling, heb vooral veel gelezen om te kijken wat het beste was om te beginnen:
Resultaat kun je nu zien, wil toch alweer graag een paar dingen gaan aanpassen. Waarschijnlijk toch ook de GPU´s watercoolen maar ben aan het twijfelen over welke blocken ik zou gaan gebruiken.
2e punt is dat ik waarschijnlijk de 1/2 slangen toch wel vetter vind in een grote case.
Mijn systeem:
Processor Intel Core i7 2600K
Moederbord ASUS P8Z68-V Pro
Geheugen Corsair Vengeance 8GB DDR3-1600 CL9 kit
Videokaart 2x ASUS ENGTX580 DCII/2DIS/1536MD5
Harddisk 2x Hitachi Deskstar 7K1000 1TB SATA2
OCZ Agility 3 120GB
Optische drive Optiarc AD-7260S Black
Geluidskaart Creative Sound Blaster X-Fi Titanium HD
Behuizing Corsair Obsidian 800D
Voeding A-Data HM Series 1200W
CPU-koeler EK Waterblocks EK-Supreme HF - Nickel
Monitor Iiyama ProLite E2473HDS-B1
Toetsenbord Logitech G19 Gaming Keyboard
Muis Logitech G500 Gaming Mouse
Speakerset Logitech Z-2200
Casefans 2x Yate Loon D12SH
Overige EK-Multioption RES X2, EK-DCP 4.0 Pomp
componenten
Hopelijk komen hier snel nog wat uitbreidingen bij.
Gekozen voor een drain aan de onderkant, bij de volgende drain haal ik deze er waarschijnlijk weer tussen uit, kijkt toch niet zo strak. ( En er moet een 90 graden koppeling komen op de Tube )
Pics:
Toch nog groter dan verwacht, 2 triple slot GPU's. Ben in twijfel voor een ander mobo zodat er meer ruimte tussen zit. Maar als ik ze ga watercoolen is dat niet nodig.
De voeding helemaal sleeven zou ook mooi zijn, maar heb geen idee of dit veel werk kost??
Foto met de window erop.
Als iemand nog tips of leuke ideeen heeft, hoor ik het graag. Heb hier al veel mooie dingen voorbij zien komen.
Laatst bewerkt: