Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Even zomaar storneren gaat zeer lastig bij een overschrijving. Even een belletje naar de bank zal niet helpen, daarvoor moet je namelijk een proces verbaal kunnen overleggen van je aangifte bij de politie en dan nog zullen ze het niet zo snel doen.
Hoop voor je dat je hem woensdag binnen gaat krijgen.
Ik heb gister even een logje geschreven..
Het zijn de stappen die ik heb moeten ondernemen, ze hebben mij erg geholpen ik hoop dat het voor jou ook helpt.
Enige advies die ik je op dit moment kan geven: Bewaar alles wat je van deze persoon gekregen hebt aan informatie. En probeer zoveel mogelijk verdere informatie te vinden van deze persoon.
Je weet het ondertussen al, dat is idd een oplichter.
Wat leren we hiervan: Nooit geld overmaken naar een onbekende, jongens, doe dat nou gewoon niet! En 160 euro voor een i7 950 kan sowieso al niet natuurlijk.
Succes met het geld terug te krijgen, zal een lastige opgave worden.
Hmm ik ben nog een kind he dus ik maak meschien wel wat meer kans maarjah .
Eerst een checken of ik doormiddel van het ip zijn echte addres kan opsporen en mocht ik hem tegen komen leeft hij niet meer .
Ik weet wel dat mocht ik hem ooit zien leeft die persoon niet meer >=)
Die cpu bestaat niet eens joh, We hadden je volgens mij echt wel van tevoren gewaarschuwd, zover ik me kan herinneren, maar nu je daar je spul zo heb liggen, is elk aanbod natuurlijk zeeer interesant, helaas dat het zo moest lopen!
awww zwaar k*t ik denk dat je het geld terug kunt laten schrijven. dat kon toch tot na 30 dagen na het overmaken? en inderdaad je bent nog minderjarig. iemand had hier toen zon mooie tut. overgemaakt. (jeanpaul?)