Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
die film over han solo ga ik kijken in de bios zodra deze uit is, en is ie goed genoeg: koop ik er ook nog een blu ray van (ik kijk graag films 4-5x, meestal om mijn innerlijke audiofiel tevreden te stellen )
Mede-Highflowerts ik ben donderdagavond naar Avengers Infinity War geweest.
Ik heb 4 tips:
-er komt een nieuwe Antman film
-bedenk even welke film met the Avengers, Dr Strange, Guardians of the Galaxy, Black Panther, Spiderman , Captain America, Thor en Iron Man je nog niet gezien hebt en probeer m mee te pakken voordat je naar Infinite War gaat
-kom niet te laat, want vanaf het begin zit er vaart in de film
-als de film is afgelopen, ga niet gelijk weg maar wacht tot de aftiteling klaar is.
Kortom, wil je toekomstige Marvel films gaan bekijken, dan is dit een must-see.
Ik moet nog Thor en Black Panther kijken, maar die valt nog nergens te krijgen aarghhh...
Zodra ik die twee gezien heb, ga ik direct Infinity War kijken, vet zin in!
Thor Ragnarok is al verkrijgbaar op blu-ray en dvd.
Black Panther draait nog in Schiedam.
De film heeft zoveel vaart en daardoor is er geen ruimte om uitleg te geven wie wie is. Dus als je bepaalde films niet hebt gezien, ontgaan je gewoon bepaalde verwijzingen. De makers gaan er gewoon vanuit dat je de karakters kent.
N.B. leuk spelletje wat ik altijd speel als ik naar een Marvel ga, is "ontdek Stan Lee in de film".
Heb Black Panther en Thor in goede kwaliteit eindelijk, binnenkort ff tijd voor maken om te kijken en hopelijk draait daarna Infinity Wars nog in de bios
Thor gezien, vette film.
Black Panther gezien, nog vettere film.
Binnenkort Captain America Civil War nog een keer kijken, ben al vergeten waar die over ging :O
De opbrengst t 1e weekend voor Han Solo viel ook wat tegen, maar dat komt denk ik ook door t weer en doordat je buiten de Renaultreclame verder weinig promotie ziet rondom de film.
Gisteravond met onze kale vriend [MENTION=371]Thierry[/MENTION] naar Solo geweest.
Film is wel oke. Zat 1 ding in waar ik mij echt aan kapot zat te ergeren.... maarja... dat feministische geleuter zien we de laatste tijd wel vaker terug in films.
Als je de film hebt gezien snappen mensen wel wat ik bedoel.
Moet heel eerlijk zeggen... Ik heb de film gezien en weet oprecht niet wat je bedoeld
Ik vond Solo ook een prima film. Han Solo als personage vond ik zelf het minst interessant van de film. Hij is typisch Han Solo aan het begin van de film, en typisch Han Solo aan het einde. Prima geacteerd en blijft een leuk karakter, maar niet erg interessant. Verder waren behalve één bepaalde robot (die was best irritant) alle personages wel goed. Het verhaal en het acteerwerk van alle actuers was prima.
Ook Deadpool 2 gezien. Het verhaal vond ik een beetje ver gezocht, maar goed, de humor en actie was wel weer typisch Deadpool en daar kom je voor.
Vond Han Solo een strakke film, zeer zeker waardig in de SW Universum. En dat feminisme snap ik ook niet helemaal....als je doelt op de "vrouwlijke" robot....?!?
Vond Han Solo een strakke film, zeer zeker waardig in de SW Universum. En dat feminisme snap ik ook niet helemaal....als je doelt op de "vrouwlijke" robot....?!?