Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gisteren heen geweest.
Is zeer zeker de moeite waard!!! Super mooie film, gebaseerd op een Frans stripheld/verhalen.
Hopelijk komt er een deel 2:icon_super:
Ik heb even de synopsis gelezen (was niet van plan om te gaan kijken, lijkt me te eng voor mij ), wat een raar verhaal idd!
Even verder gegoogled, blijkt gebaseerd te zijn op verhalen in de bijbel -_-
Ik heb even de synopsis gelezen (was niet van plan om te gaan kijken, lijkt me te eng voor mij ), wat een raar verhaal idd!
Even verder gegoogled, blijkt gebaseerd te zijn op verhalen in de bijbel -_-
OMG! Voor de teleurgestelde fans die na de eerste Disney Star Wars wilden afhaken...... ga deze zien!
Ik heb m gezien en ik ben helemaal tevreden. :112: Alles is weer als vanouds: de muziek, de bad guys etc.
[MENTION=1]Freddy[/MENTION] Tip: bij Pathe heb je nu 4Dx, maar als je gewoon lekker naar de film wilt, is die nieuwe bioscoop in Schiedam (naast t station) ook n goede optie.
OMG! Voor de teleurgestelde fans die na de eerste Disney Star Wars wilden afhaken...... ga deze zien!
Ik heb m gezien en ik ben helemaal tevreden. :112: Alles is weer als vanouds: de muziek, de bad guys etc.
Gisteren geweest...man man man....GEWELDIGE FILM!!!
Of het de beste Starwars film is wil ik niet zeggen, waren wel een paar dingen die niet helemaal klopten, maar heb met volle teugen genoten!!
TOP film.
Kon niet meer wachten en gisteren naar de bios geweest, helaas zat de Dolby 3D zaal vol en moest ik het met normale 3D doen, wel met comfort seats
Maar idd, GEWELDIGE FILM!!! De openingsscene was al geweldig, ik wil ook een X-wing xD