• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

films/series te verwachten in 2017

Freddy

Administrator
Forumleiding
Ik heb even de synopsis gelezen (was niet van plan om te gaan kijken, lijkt me te eng voor mij :sarc:), wat een raar verhaal idd!
Even verder gegoogled, blijkt gebaseerd te zijn op verhalen in de bijbel -_-

Das Experiment

Remy
Forumleiding
Ik heb even de synopsis gelezen (was niet van plan om te gaan kijken, lijkt me te eng voor mij :sarc:), wat een raar verhaal idd!
Even verder gegoogled, blijkt gebaseerd te zijn op verhalen in de bijbel -_-
Zonder te spoilen komt het daar wel op neer maar dan vanuit een arthouse, kunst of weet ik veel wat hoek bekeken.
Het is in ieder geval heel diep. :sarc:

MrGiorgio

De Planner
OMG! Voor de teleurgestelde fans die na de eerste Disney Star Wars wilden afhaken...... ga deze zien!
Ik heb m gezien en ik ben helemaal tevreden. :112: Alles is weer als vanouds: de muziek, de bad guys etc.

Freddy

Administrator
Forumleiding
Yes!!! Die lijkt mij ook bioscoop waardig, hoop daar snel een avondje voor vrij te kunnen maken :D

Das Experiment

Remy
Forumleiding
OMG! Voor de teleurgestelde fans die na de eerste Disney Star Wars wilden afhaken...... ga deze zien!
Ik heb m gezien en ik ben helemaal tevreden. :112: Alles is weer als vanouds: de muziek, de bad guys etc.

Wacht wel even tot alle die hards hem gezien hebben. :p
Geen zin om in een volle zaal met van die enthousiastelingen te zitten.

XenoMorpH

Active member
Gisteren geweest...man man man....GEWELDIGE FILM!!!
Of het de beste Starwars film is wil ik niet zeggen, waren wel een paar dingen die niet helemaal klopten, maar heb met volle teugen genoten!!
TOP film.

Freddy

Administrator
Forumleiding
Kon niet meer wachten en gisteren naar de bios geweest, helaas zat de Dolby 3D zaal vol en moest ik het met normale 3D doen, wel met comfort seats :)
Maar idd, GEWELDIGE FILM!!! De openingsscene was al geweldig, ik wil ook een X-wing xD

Bovenaan