• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Fillport

MisterIggy

Speelt met water ;-)
Omdat de vulopening van mijn XSPC Dual Bay reservoir lastig te bereiken is (moet eerst gedeeltelijk uit de kast geschoven worden) wil ik graag een fillport bovenin mijn kast maken. Ik heb gezien dat er in de shop speciale vulfittingen van XSPC zijn die ik bovenin mijn reservoir kan zetten, maar daar zit op dit moment mijn DVD speler ;-(

Kan ik ook gewoon een T-stukje in de slang naar één van de twee retouraansluitingen zetten?? (is een dual-loop systeem). En maakt het nog wat uit dat ik dit in één van beide loops doe? Volgens mij gaat het tenslotte alleen om het vullen van het reservoir, denk alleen dat ik de fillport goed moet afsluiten vóórdat de pompen gaan draaien (anders fonteintje........)?

Igz
 
Zet een T-stuk op een punt wat voor de pomp zit en het liefst ook een stukje hoger, anders vult het lastig.

Je kan gewoon draaien met de dop open de loop trekt zichzelf vacuum. Moet wel zeggen dat het makkelijker is om een reservoir te vullen dan een T-line omdat de T-line zichzelf telkens vacuum trekt.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Fillport extension afsluiten Waterkoeling 6
D Maximale hoogte BP Fillport Waterkoeling 2
sir serial [GEVONDEN] Bitspower 2xg1-4 Fillport Matt Black Gevonden 1
H Alphacool fillport in zwart HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
E drainpoint en fillport maken Cases en Modding 1
Mobomonster Koolance Fillport & Inline filter HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
alain-s [IN-ACTIVE] Fittings + fillport + extra Verkocht 3
Mobomonster XSPC Fillport + M20 adapter Chrome HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
sir serial [GEVONDEN] Bitspower Fillport Matt Black BP Gevonden 1
Sw333t [GEVONDEN] Fittingen en fillport voor de CleanLi Gevonden 4
Harjo [GEVONDEN] Bitspower Fillport Matt black Gevonden 1
T Fillport + Res? Waterkoeling 4
Alex Dikte Bitspower 2xG1/4" Fillport Matt Black BP-MBWP-C04 Waterkoeling 10
thiesggb [IN-ACTIVE] Bitspower 2xG1/4" Fillport Gevonden 1
Sw333t Fillport benodigheden. Wat heb ik nodig? Waterkoeling 9
D Weet iemand de afmetingen van de BP fillport? Waterkoeling 5
Calimero Bitspower fillport HighFlow Product Reviews 44
Sw333t Diameter fillport van de HAF932 Cases en Modding 5
D Fillport gat boren in plexi Cases en Modding 7
Quadcore welke fillport Waterkoeling 3
S DangerDen fillport (los) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
MrGiorgio Fillport HAF Cases en Modding 9
Flythe Swiftech fillport + bitpower end cap HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Flythe Bitspower fillport HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan