MisterIggy
Speelt met water ;-)
Omdat de vulopening van mijn XSPC Dual Bay reservoir lastig te bereiken is (moet eerst gedeeltelijk uit de kast geschoven worden) wil ik graag een fillport bovenin mijn kast maken. Ik heb gezien dat er in de shop speciale vulfittingen van XSPC zijn die ik bovenin mijn reservoir kan zetten, maar daar zit op dit moment mijn DVD speler ;-(
Kan ik ook gewoon een T-stukje in de slang naar één van de twee retouraansluitingen zetten?? (is een dual-loop systeem). En maakt het nog wat uit dat ik dit in één van beide loops doe? Volgens mij gaat het tenslotte alleen om het vullen van het reservoir, denk alleen dat ik de fillport goed moet afsluiten vóórdat de pompen gaan draaien (anders fonteintje........)?
Igz
Kan ik ook gewoon een T-stukje in de slang naar één van de twee retouraansluitingen zetten?? (is een dual-loop systeem). En maakt het nog wat uit dat ik dit in één van beide loops doe? Volgens mij gaat het tenslotte alleen om het vullen van het reservoir, denk alleen dat ik de fillport goed moet afsluiten vóórdat de pompen gaan draaien (anders fonteintje........)?
Igz