Van de bejaarde garde om precies te zijn (42 jr)
King pin en SOF speelde ik ook nog wel eens via lan.
Ook met PC s ben ik van de oude garde; Mijn eerste PC (niet mijn eerste computer) met twee 5 1/4 Floppy disk drives en 640kB intern geheugen (geen hdd, die kwam later) Draaide op MS-Dos 2.11. Was een 8088, die ik kort daarna voor een paar tientjes (guldens) heb geupgrade dmv een NEC V20 processor ipv de 8088. Werd later een 80286 met een hdd van wel 20MB.
Barry (mijn zoontje) speelt eigenlijk voornamelijk Freddie the Fish, PuttPutt en dat soort kiddie spelletjes (en op de Wii natuurlijk).
MS home server stond ook een tijdje geleden beschreven in de C't (Computer Techniek, ben ik op geabonneerd) Ik denk dat het Suse gaat worden, heb ik net wat meer vertrouwen in. Maar ik zal eerst dan eens proberen hem op te zetten met home server, bevalt dat niet, kan ik er altijd nog wel linux van maken.
Ik zal iig ff de link checken, want Windows is met sommige dingen toch wat makkelijker te configureren dan een linux bak. MSHS zal ook wel de toekomst worden denk ik, zeker nu de scheidslijn tussen computer en andere media steeds meer vervaagt :001: