Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Vroegâh hield ik kleinel Lan-partys thuis, speelde vooral Sin, Need for Speed, Revolt, Quake en UT. Maar das al wat jaartjes geleden. Als mijn huis nog wat verder af is (John Williams is hier al langs geweest met het team) ga ik zeker nog een lan-party houden.Ik kan de 2600XT weer doorschuiven naar mijn zoontje (6jr) als ik een zwaardere kaart mocht nodig hebben. :razz:Heb de Nexus fans voor mijn nieuwe PC vandaag ehhh... gisteren gehaald op de Boezemstraat. Handig dat de trillingsdempende rubberen bevestigingspennetjes meegeleverd worden. Had ook meteen een muispad met USB hubje gekocht, maar het lijkt erop dat mijn keyboard teveel stroom trekt De Nox kast gaat naar de kleine toe, ik ga zodra de E8400 binnen is toch een Antec 900 halen, of toch maar een CM Stacker?Baal er wel van dat de E8400 nog steeds niet binnen is :093:, heb al het andere klaar liggen.... best wel frustrerend!
Vroegâh hield ik kleinel Lan-partys thuis, speelde vooral Sin, Need for Speed, Revolt, Quake en UT. Maar das al wat jaartjes geleden. Als mijn huis nog wat verder af is (John Williams is hier al langs geweest met het team) ga ik zeker nog een lan-party houden.
Ik kan de 2600XT weer doorschuiven naar mijn zoontje (6jr) als ik een zwaardere kaart mocht nodig hebben. :razz:
Heb de Nexus fans voor mijn nieuwe PC vandaag ehhh... gisteren gehaald op de Boezemstraat. Handig dat de trillingsdempende rubberen bevestigingspennetjes meegeleverd worden. Had ook meteen een muispad met USB hubje gekocht, maar het lijkt erop dat mijn keyboard teveel stroom trekt
De Nox kast gaat naar de kleine toe, ik ga zodra de E8400 binnen is toch een Antec 900 halen, of toch maar een CM Stacker?
Baal er wel van dat de E8400 nog steeds niet binnen is :093:, heb al het andere klaar liggen.... best wel frustrerend!