• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Mijn voorkeur voor muziek wordt ook niet echt altijd gewaardeerd door mijn mede-huisgenoten (vrouw en zoontje).

Heel tof, bts, zelf heb ik ook nog wat meuk liggen, maar er zit op geen van de mobo's PCI-E. Ik denk dat ik een microATX mobotje+Gbit lan +CPU tje koop, heb nog een kennis die eea goedkoop kan leveren. Kost tegenwoordig toch geen drol meer. PCI heeft te weining bandbreedte t.o.v. PCI-E

Ik wil de server vooral gebruiken voor ISO's van de spelletjes van mijn zoontje, en images/backups van alle systemen in huis. Vandaar gigabit.

Off topic: de Nexus HDD coolers/silencers zijn fantastisch! Denk dat ik er toch nog maar een paar bestel voor die server. (ik wacht eerst tot de 1 TB schijven iets betaalbaarder zijn).

Ben voorlopig toch nog wel even bezig met een nieuw systeem voor mezelf, P5K pro mobo, E8400, Scythe Mugen :D, 4GB PC6400, 2*WD 320 GB in Raid 0, heb ook een nieuwe kast (NOX low budget), maar denk dat ik toch later maar voor de Antec 900 ga. Passief gekoelde MSI RX2600XT, geen top kaart, maar voor even afdoende.

Elke keer als ik een nieuw systeem bouw of upgrade, schuift er van alles door naar de andere computers in huis. :D

Terug
Bovenaan