• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Fijne feestdagen allemaal!

Freddy

Administrator
Forumleiding
mw31w8.jpg


ps. Alle bestellingen die geplaatst zijn tijdens de kerstdagen en weekend, worden maandag 29-12-08 verzonden.
Uw bestelling kunt u dan dinsdag 30-12-08 in huis verwachten (mits betaald en op voorraad).
 
geld te kort freddy je eigen inet shop en dan ook nog werken erbij

ik ben 1e kerst dag bij me ouders
2e kerstdag bij schoonfamilie hebben me vriendin en ik zoveel zin in NOT

En zit nu lekker cnc3 online te spelen en af en toe op het forum van highflow of ftd te kijken
 
Restaurant is van mijn zus en met feestdagen altijd druk.
Daarbij is zij ook nog eens zwanger :S, dus familieverplichting om haar te helpen :)

Anders zat ik nu thuis GTA IV te spelen :p

-- edit --
Anders zat ik ook wel te werken voor HighFlow denk ik, ben beetje workaholic :p
 
Nou mannen fijne kerst en gelukkig nieuwjaar me buren zijn al huiverig voor dit oud en nieuw vorig jaar bijna 30 man binnen en we zijn allemaal naar belgie geweest om vuurwerk te halen toen dit jaar zit ik op de 26 en er is voor nog meer geld belgisch vuurwerk gehaald ben benieuwd of het weer tot 5 uur in de ochtend ratelbanden en lawinepijlen en dat soort meuk wordt
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy Fijne kerst en feestdagen!!! 2023-2024 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy Fijne kerst en feestdagen!!! 2021-2022 HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Fijne feestdagen en de beste wensen 2020-2021! HighFlow Computer Cooling Shop 3
HighFlow Fijne feestdagen en de beste wensen! HighFlow Computer Cooling Shop 5
Freddy Fijne feestdagen en beste wensen 2018!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 7
Freddy Fijne feestdagen 2017!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 5
Freddy Fijne feestdagen en de beste wensen. Check onze Kerst Actie :) HighFlow Computer Cooling Shop 10
Freddy Fijne feestdagen 2014!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy Fijne feestdagen!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 2
HighFlow Fijne Paasdagen allemaal! (maandag 13-04-20 geen verzendingen) HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy Fijne jaarwisseling en een goed 2020 allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy Fijne kerstdagen! HighFlow Kerstkado! HighFlow Computer Cooling Shop 13
Freddy Feser One actie tot 00:00! Gewijzigde openingstijden feestdagen en een korte vakantie HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy Verzendingen op Feestdagen en op 2 Mei (networkingday.com) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy [2023] Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 4
D hallo allemaal Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
Freddy [2022] Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 2
Freddy [2021] Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 3
D hallo allemaal Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
K Hoi allemaal, ik ben Raymond Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Freddy [2019] Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 8
S hallo allemaal Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
D Hallo allemaal Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Bart D Heeey allemaal - Bart D Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
O Hallo allemaal Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
S Slipstream; Goede avond allemaal, Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
C Hey allemaal! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
D PC opstarten, schema van wat er allemaal gebeurd Hardware & Software 16
M gaat dit allemaal werken? Advies Waterkoeling Setup 54
I Hallo Allemaal Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
F Hoi allemaal Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
J Wat heb ik allemaal nodig?? Waterkoeling 6
ShockRaver D5 + reservoir? wat heb ik allemaal nodig? Waterkoeling 26
A Hallo allemaal, Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
HighFlowSTER hallo allemaal Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Xtrafresh Welke kwalen heb jij allemaal? Gezondheid en Sport 140
J Hallo allemaal! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Sw333t Wil gaan kijken naar een WC setup, maar snap er weinig van wat ik allemaal nodig heb. Advies Waterkoeling Setup 5
maomanna Kies en Kijk! (allemaal even doen) Algemene Discussies 37
blingbling Hallo allemaal Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 17
S Sharing - Antec 900 - Hoi Allemaal! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
R Ik zie allemaal BEEESJES uhm bubbeltjes Waterkoeling 10
vincent hallo allemaal ff voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 26

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan