Lastige puzzel heb je daar.
Mijn eerste gedachte was een 90 aan de koperkant van het blok van de middelste kaart. Dan kan de bocht richting dat mega bl!ng VGA blokje ruimer gemaakt worden. Mooiste zou zijn als er een rotary 90 tussen zou passen. Die is 28mm hoog als i in een blokje gedraaid is. Anders zou een non-rotary nog een optie zijn. Die is 20 mm hoog als i in het blokje gedraaid is. Nadeel van die non-rotary is natuurlijk dat je dan mazzel moet hebben met de richting waarop de
fitting uit komt.
De route vanaf het Bl!ng vga blokje naar het mobo kan je dan of met een ruime bocht maken, dus gewoon
fitting erin en
slang erop ect. Of van een aantal
extenders een buisje maken en aan het uiteinde een 90 zetten zodat de
slang in een rechte lijn langs de kaarten retour naar het mobo gaat.
Of je met een snake de verbindig van het
EK blok naar het Bl!ng blok kan maken vraag ik me af. De snake heeft nal ook zijn beperkingen. Het is niet een stukje doucheslang dat je alle kanten op kan draaien. De snake bestaat vier 45 koppelstukjes met daartussen drie draaipunten die de vorm bepalen.
Net even met een snake van me zitten zoeken naar een geschikte bocht om eventueel die verbinding te kunnen maken.
Ik kom op zoiets:
Dit is één van de weinige manieren om een 90 te maken met de snake waar beide uiteinden met elkaar in lijn liggen.
Het linkergedeelte komt dan in de Enzotech. Als i te lang is houdt de snake optie denk ik geen stand of de non-rotary moet dan nog uitkomst kunnen bieden.
De verbinding tussen de snake en het
EK blok lijkt me ook geen gemakkelijke. Met volledige fittingverbindingen moet je een beetje mazzel hebben dat ze passen. Voordeel van de rotary snake tov de non-rotary is dan weer dan je een Verbinding dicht kan draaien met het rotary stukje aan het uiteinde van de snake.
Hieren
hier nog wat snake dingen van die lili van me. Daarop is misschien ook te zien dat ik nog even heb moeten worstelen met die dingen om die verbinding vanaf die graka goed en vooral mooi te krijgen. Maar een makkie vergeleken met die puzzel die jij daar hebt. :icon_eek:
Edit: Oh ja, bijna vergeten.
Maar je zou ook kunnen proberen om een stukje
slang volgens
deze manier te vormen tot een geschikt bochtje tussen het bl!ng blokje en de Acetal kant van het blok van de middelste kaart. Als dat mogelijk zou zijn, heb je denk ik de meest cleane, goedkoopste en eenvoudigste oplossing te pakken.
Misschien daarom wel de moeite waard om uit te proberen.