Ik gebruik de EK pre mix en die bevalt uitstekend. Heb de loop al een paar keer leeg laten lopen en er blijven geen restjes achter o.i.d.. Verder heb ik geen ervaring met Feser maar ik denk dat je van beide uit mag gaan dat ze goed werken.
Zelf geen goede ervaringen met Feser One. Na het spoelen van mijn loop, het vullen met Feser One en het 2 weken later drainen kwam er een enorme hoeveelheid vaste stukken / slierten uit de loop. Heel mijn CPU block zat vol.
misschien heeft het iets te maken met de gebruikte slang of vorige dyes?
Ik heb de EK blood red pre mix nu een paar weken in gebruik en ik ben er zeer tevreden van. Ik zie nergens iets van residue ofzo en mijn temps zitten nog steeds op hun laagste punt, dus die krijgt al zijn punten van mij Let wel op dat de blood red niet UV reactief is en ik me daar dus niet over kan uitspreken.
Ik heb de Feser One Groen en Rood gehad en nu de EK groene en rode versie in gebruik. Beide lieten en laten geen slierten of dikke drap achter, alleen wel de nodige aanslag op m`n slangen en buizen.
En inderdaad, de rode kleuren (van beide merken overigens) zijn niet UV aktief, wat ik ergens wel een beetje jammer vind. Maar rood schijnt (heel) erg lastig te zijn met UV