• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Feedback Webshop 2.0

Als ik in een winkelwagen de bestelling wil wijzigen, wordt de gewijzigde waarde (dus bijvoorbeeld van 10 fans naar 3 fans) opgeteld bij de huidige waarde ipv vervangen door (in het voorbeeld heb ik dan dus 13 fans in de lijst).
 
Ik had hetzelfde probleem met het optellen van bestaande artikelen. Ik had het pas door toen ik de teller op 26.000Euro zag staan :eusa_naughty:

Ik moest telkens een nieuw karretje maken
 
Er is een of andere rare bug met de winkel wagen, items verwijderen werkt niet, en als je een product wil verdubbelen dan verdubbeld de hele winkel wagen, beetje raar.

Gisteren met bestellen, 2 foutjes tegen gekomen.

1e. Items verwijderen zorgde voor verdubbeling van alle artikelen in de winkelwagen, zoals hiervoor beschreven.:101:

Bij deze.:badgrin:

ik kan inderdaad geen items verwijderen in de winkelwagen
alleen alles verwijderen werkt wel
daar ik constant aan het zoeken en verbeteren ben ,blijf ik nu me winkelwagen leegmaken en opnieuw aanvullen
voor de rest complimenten voor de shop en het forum ,mag ook wel gezegd worden..

dat werkt weer wel hier ,al 10 keer gedaan ,echter ik ben ik weet niet hoelang bezig ,en wil je aantallen veranderen telt hij alles op
ik zat aan de 160 euro wat correct was ,echter na aanpassingen aantal dus 2 meter slang ipv 3 enzovoort is het 1600 euro ,wordt er horentjesdol van heb nu geloof ik 16 rev 3 koelblokken in me wagen liggen
kan weer opnieuw beginnen,maar dit komt ongetwijfeld goed ;)

Dit moet nu verholpen zijn, als het nog steeds (andere) problemen geeft, graag hier z.s.m. laten weten.
Thanks :)
 
Ik heb keer op keer :

- als ik bijvoorbeeld 3 x bitspower stopfittingen in mijn winkel wagen selecteer en er dan bijvoorbeeld 5 van wil maken maakt die er 6 van hij verdubbelt de hele tijd het begin getal .

- Kan geen item verwijderen uit mijn winkelwagen , bijvoorbeeld heb ik 1 fittingen en ik wil deze verwijderen maakt die er 2 van .

- Ik heb als ik met iDeal wil betalen dat hij constant zegt totaal bedrag klopt niet op het einde van de rit met verzendkosten er bij . Met als uitkomst dat jullie wel een bestelling ontvangen maar geen betaling .

Vrij irritant :p , ik gebruik zelf google chrome als browser
 
Ik heb keer op keer :

- als ik bijvoorbeeld 3 x bitspower stopfittingen in mijn winkel wagen selecteer en er dan bijvoorbeeld 5 van wil maken maakt die er 6 van hij verdubbelt de hele tijd het begin getal .

- Kan geen item verwijderen uit mijn winkelwagen , bijvoorbeeld heb ik 1 fittingen en ik wil deze verwijderen maakt die er 2 van .

Dit moet al sinds gisteren opgelost zijn.
Verwijder je cookies, restart je browser en dan moet het probleem opgelost zijn.

- Ik heb als ik met iDeal wil betalen dat hij constant zegt totaal bedrag klopt niet op het einde van de rit met verzendkosten er bij . Met als uitkomst dat jullie wel een bestelling ontvangen maar geen betaling .

Vrij irritant :p , ik gebruik zelf google chrome als browser

Dit kan op het moment nog voorkomen als je waardepunten toepast en dan wilt betalen met iDEAL.
Door een hardnekkige bug komt hierdoor het totaalbedrag met enkele centen niet overeen met de iDEAL server (door afrondingsverschil).
Wordt aan gewerkt!
 
Als die eenmaal verwijderd is, is het niet terug te halen.
Is het bij jou zomaar verwijderd?
Zo ja, heb je wellicht iets met cookies gedaan of iets dergelijks (bij mij zelf is het niet verwijderd namelijk).

Heb zelf niks met me koekjes gedaan voor zover ik kan nagaan, heb dan ook me winkelwagen op de site opgeslagen (in me profiel ga ik dan vanuit op jullie server en niet in een koekje.

wel heel jammer dat ik die nu kwijt ben, had zo'n mooi lijstje samen gesteld die ik eind deze maand wou gaan bestellen.... :p

Dan gaan we maar ff opnieuw shoppen.
 
Een opgeslagen winkelwagen laden naar je huidige winkelwagen werkt niet bij mij. Bij alle 5 opties gebeurd er niks. Is dat alleen bij mij of ook bij andere? :)

Hm, net met Google Chrome geprobeerd i.p.v. IE. Daar werkt het inderdaad wel gewoon. Stomme Internet Explorer! :p

Dit moet nu ook weer goed werken in IE als het goed is.
Zou je het even kunnen checken? :)
 
Kan geen items uit winkelwagen verwijderen

Dit draadje is al behoorlijk oud, maar het lijkt mij de juiste plek voor het volgende. Ik kan geen items verwijderen uit de winkelwagen, of de aantallen aanpassen. Volgens de shop heb ik zelfs geen winkelwagen, hoewel er toch artikelen in zitten. Ik gebruik Iceweasel/Firefox. Zie ik iets over het hoofd, of gaat er iets mis?

Edit: Natuuuurlijk zag ik iets over het hoofd... Rechts heb ik 0 winkelwagens, maar linksboven heb ik de artikelen netjes vermeld staan en kan ik gewoon de aantallen aanpassen. Ik ga in een donker hoekje zitten huilen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Feedback gevraagd op mijn loop en build Advies Waterkoeling Setup 9
S Freddy...graag feedback op deze producten... HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
T Beetje feedback gevraagd... Advies Waterkoeling Setup 25
k.3nny Het ombudsman topic & (ver)koper Feedback Algemene Discussies 2
LightStar Feedback Systeem HighFlow Forum 7
Havvie Feedback Loop Order Waterkoeling 29
Robin dikte radiatoren webshop details. HighFlow Webshop 5
HighFlow *update* Webshop weer geopend! Webshop was gesloten van 15 juni tot 19~21 juni 2020, i.v.m. grote update HighFlow Computer Cooling Shop 13
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
Freddy Tijdelijke probleempjes met webshop (error 404, pagina niet gevonden) HighFlow Webshop 1
M Ervaring webshop op gsm HighFlow Webshop 5
Freddy HighFlow Nieuwe Webshop 3.0! Bug Report hier HighFlow Computer Cooling Shop 85
Freddy Dinsdag 10 - Zondag 15 mei webshop gesloten i.v.m. update! HighFlow Computer Cooling Shop 13
Freddy Testers voor onze nieuwe webshop gezocht HighFlow Webshop 10
vincent opstarten webshop hulp gevraagd Algemene Discussies 35
Viepert Niet te vinden op webshop, tang voor voedingkabels HighFlow Webshop 8
N Super webshop! HighFlow Webshop 0
P Super webshop HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
C Webshop kortingpunten HighFlow Webshop 1
Freddy HighFlow Beste Webshop: Hardware.info Awards 2011, stem op HighFlow! HighFlow Computer Cooling Shop 17
Freddy HighFlow Beste Webshop: Tweakers Gouden Steeksleutel, stem op HighFlow! HighFlow Computer Cooling Shop 36
Freddy Na flinke update, Webshop weer open! Bugs melden aub HighFlow Webshop 26
Freddy Contest: Nieuwe header voor de webshop! HighFlow Webshop 67
MaartenvdE Prijs op een webshop verkeerd (erg laag), moeten zij leveren als ik bestel en betaal? Hardware & Software 6
Freddy Storing webshop en forum afgelopen weekend HighFlow Computer Cooling Shop 0
Quadcore Forum traag , maar webshop is oke HighFlow Forum 9
Exeon LET OP! Webshop 4AllClients is failliet Algemene Discussies 2
A Webshop paginas springen steeds naar laagste punt HighFlow Webshop 10
aadje93 Beste koelpasta in webshop Overclocking 7
Freddy Webshop Waardepunten Systeem, ideaal voor vaste klanten! HighFlow Webshop 123
Freddy Webshop bereikbaar? HighFlow Webshop 0
Robin Amperés info bij fans in de webshop HighFlow Webshop 11
Freddy Webshop Bug List HighFlow Webshop 92
Freddy Webshop SEO functionaliteit HighFlow Webshop 20
Wouter Probleem met winkelmandje webshop. HighFlow Webshop 2
Freddy HighFlow Webshop Forum HighFlow Webshop 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan