Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Thanks, ik heb er zo'n hekel aan, maar het is misschien maar 15 minuten werk.
Misschien is het omdat ik al wel 400.000 tyraps in mijn werk gebruikt heb
Dat is het kabeltje dat teruggaat naar de voorkant, aan de voorkant zit USB3.0, maar er zit geen aansluiting op, welke je direct op de mobo kan pluggen.
Maar die moet aan de achterkant aangesloten worden.. beetje dubbelzinnig eigenlijk
Jammer dat mensen alleen plaatjes kijken en niet lezen voordat ze vragen stellen 2 keer allemaal netjes omschreven.
Vindt dat weinig respect tonen helemaal omdat dit inelkaarschroef logje maar 3 bladzijden lang is! echt jammer maar dat zal wel aan mij liggen Peter neemt het denk ik beter op als ik zei de gek.
Mooi pctje zo Peter sweet
Nou ehh denk dat dat pas volgend jaar weer eens wordt moet zeggen dat de hardware die ik nu heb meer dan voldoende is enigste wat echt nodig is dat ik nog steeds zonder SSD draai thuis.
En destijds wist ik echt niet wat een pc inhield nu kan ik zelf rustig die zooi in elkaar modden he.
Als ik je weer inschakel wordt het voor een geweldige loop door men nog te bouwen eiken of wat voor soort hout case zit daar over te tubben.
Nee daar zal ik toch echt eens voor moeten sparen voordat ik daar aan begin.