nicvdv New member 19 november 2013 #4 Ziet er nice uit ga je de zijkanten nog dichtmaken of ga je ze open houden ?
fatal_error.be Junior Member 26 november 2013 #7 nicvdv zei: Ziet er nice uit ga je de zijkanten nog dichtmaken of ga je ze open houden ? Klik om te vergroten... wat bedoel je juist met de zijkanten ?
nicvdv zei: Ziet er nice uit ga je de zijkanten nog dichtmaken of ga je ze open houden ? Klik om te vergroten... wat bedoel je juist met de zijkanten ?
nicvdv New member 27 november 2013 #8 fatal_error.be zei: wat bedoel je juist met de zijkanten ? Klik om te vergroten... Juist onder de RAD's volgens mij gaat dat een mooier effect geven. Niet dat het al niet vetjes is
fatal_error.be zei: wat bedoel je juist met de zijkanten ? Klik om te vergroten... Juist onder de RAD's volgens mij gaat dat een mooier effect geven. Niet dat het al niet vetjes is
fatal_error.be Junior Member 27 november 2013 #9 nicvdv zei: Juist onder de RAD's volgens mij gaat dat een mooier effect geven. Niet dat het al niet vetjes is Klik om te vergroten... dat is niet de bedoeling hou het open voor gemakkelijk te kunnen drainen en denk dat het de air flow nu ook niet echt ten goede komt maar dat weet ik eigelijk niet toch bedankt voor de tip mvg fatal_error.be
nicvdv zei: Juist onder de RAD's volgens mij gaat dat een mooier effect geven. Niet dat het al niet vetjes is Klik om te vergroten... dat is niet de bedoeling hou het open voor gemakkelijk te kunnen drainen en denk dat het de air flow nu ook niet echt ten goede komt maar dat weet ik eigelijk niet toch bedankt voor de tip mvg fatal_error.be