• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

fatal_error.be 206 widebody project

fatal_error.be

Junior Member
hey
iedereen dacht zal maar eens wat pic's zetten met wat ik nog bezig ben na mijn pc :)

het standaard ding
2j3nzfq.jpg


een beetje meer lucht
uv800.jpg


het uitpassen van de kit
2hqtgf5.jpg


21e224k.jpg


10nwz5u.jpg


dan zijn we begonnen met de eerste matjes te leggen
35cfjty.jpg


k46m37.jpg


2589lhj.jpg


2v3iwjp.jpg


2i1lb8w.jpg


2nkme0y.jpg


9vljdu.jpg


24b4s3d.jpg


npfh21.jpg


2rqj4p3.jpg


nf34v9.jpg


x367m9.jpg


zo dat was het dan voorlopig :033:
 
de achterste kassen zijn nu met pu schuim opgevult en aangewerkt met poly

de velgen die je ziet in de foto's zijn 17"en er gaan er normaal 18"of 19" onderkomen hangt een beetje af van wat de kw variant2 veren doen die er nu ondersteken aangezien alles aangewerkt is wil ik liever niet terug alles doen ( mocht ik raken ) dus mss wel airride zal wel zien

grtz fatal_error.be
 
Damn dat is nice. Ik heb ook een peugeot 206 GTI maar ik heb problemen met mijn blok en bak :( Ik weet niet of ik hem uit elkaar wil halen en fixen of verkopen :(

Vind mijn auto damn mooi om te verkopen :'( Maar geen poen om te fixen....
 
Ziet er best goed uit! Dat plamuren is toch altijd zo een langrekkend werk hé... Maar ik vind naderhand als het dan gespoten is en je weet van je eigen dat daar je eigen werk achter/onder zit dat het wel de moeite waard is. Dit heb ik toch altijd gehad als ik zo met een custom body ergens werkte, zelfs met body's van andere modellen modden op een ander type voertuig. Verslavend :p ...
 
update,

en weer wat verder:D

zo was het dus
s1tfdi.jpg


en dit is het voorlopig rezultaat na veel schuren:icon_eyes:

2mpwr9y.jpg


3586yp1.jpg


5vt2qg.jpg


21m9j6w.jpg


j8d37r.jpg


5uhbgg.jpg


fllmkx.jpg


zo dat was het voorlopig weer toch weeral
een stuk strakker maar nog veel te doen zoals je ziet

update's zullen volgen grtz fatal_error.be
 
Ow jij slaat je zelf voor je kop als je schade rijdt :S :) Onderdelen vervangen wordt dan een rot klus.

Ziet er nu niet echt mooi uit. Maar je auto gaat er zeker wel mooi uit zien als die helemaal klaar is! Kan niet wachten om het eind resultaat te zien!
 
Ow jij slaat je zelf voor je kop als je schade rijdt :S :) Onderdelen vervangen wordt dan een rot klus.

Ziet er nu niet echt mooi uit. Maar je auto gaat er zeker wel mooi uit zien als die helemaal klaar is! Kan niet wachten om het eind resultaat te zien!

idd is dus ook de reden dat ik mijn achterbank er ga uitgooien en airride steken heb echt geen zin om schade te rijden ben er net iets te lang al aan bezig en ja als ik ooit nog wat aan de motor moet doen zal het lang de onderkant laten zakken zijn hé kan niet effe bumper er gaan afslijpen

grtz fatal_error.be:006:
 
hoe werk jij die schermen af? Heb wel is opgevangen dat veel plamuur gaat schuren.

Bij mij komen er wide over-fenders op achter en die wil ik ook afwerken.

hey,
als je in topic #15 de eerste foto ziet zie je dat het volledig is opgevuld met poly en steek ook poly-boot matten onder als je dan naar de tweede foto ziet zie je dat er een dun laagje opzit spijtig dat het fototoestel zo crappy is maar geloof mij je kan onmogelijk twee delen aan elkaar krijgen met plamuur als je een berg plamuur smeert en er zit niks onder scheurt het gewoon toch af en als je bij de eerste foto's ziet zie je ergens dat roze spul dat is het zelfde als poly kan je gewoon makkelijker met werken en na uitharding echt been hard

grtz fatal_error.be
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Blackruby FATAL ERROR: Rounding Overclocking 14
Freddy Tijdelijke probleempjes met webshop (error 404, pagina niet gevonden) HighFlow Webshop 1
Fryslanboy Error Google Chrome HighFlow Webshop 0
tomasvanderpijl Overclock error Overclocking 16
tomasvanderpijl cpu fan error Hardware & Software 5
Fuwa Fuwa Videokaart probleem (error 43) Problemen & Oplossingen 7
R ASUS REX IV start niet op: AE error, legacy boot event Problemen & Oplossingen 8
Issieee BF3 error :S Gaming 6
X Opstart probleem Black Ops: DirectX encountered an unrecoverable error Gaming 7
M Aquasteam XT Ultra: Fans gaan niet aan. "Error at Fan output Aquasuite" Waterkoeling 1
soppy 3DMARK Vantage error: system info scan failed can't run benchmark Hardware & Software 6
ShockRaver Ideal werkt niet? error? HighFlow Webshop 16
Nightwish68 Installatie error van Nvidia forceware drivers Problemen & Oplossingen 5
Homienator Battlefield Bad Company 2 Error! VC8 runtime Redistributable not installed successful Gaming 8
R track and trace error [GLS] HighFlow Webshop 16
Quadcore Chatbox error met mobiel :( HighFlow Forum 0
B 9800GTX+ nieuwste driver error Hardware & Software 4
basjuh Vista Setup Error Hardware & Software 3
Fuwa Fuwa Steam error Hardware & Software 5
Johnny Altbinz error Hardware & Software 10
Quadcore COD4/5 Opstart error NVLDDMKM Hardware & Software 9
E CPU Fan op fan controller = CPU FAN ERROR? Cases en Modding 14
Fuwa Fuwa [Probleem] video kaart driver error! Hardware & Software 6
Fuwa Fuwa Setup Error! Hardware & Software 56
Wouter Vraag over versnellingsbak peugeot 206 GTi 2.0 Algemene Discussies 3
Wouter Wouter zijn Car Project: Peugeot 206 GTI Overige Builds 24

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan