Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Aangezien ik zie dat je al wat koolance spul in de shop hebt. Dacht ik van laat ik het maar proberen. Aangezien de koolance RP-1000BK nogal duur is en je veel goedkopere oplossingen kan vinden kwam ik deze fan / pomp controller tegen:CTR-CD10BK Pump & Fan Speed Controller, Black - Water cooling systems, pc liquid cooling kit, cpu, video card, hard driveDe prijs via hun shop is: 64,55 euro. Dus dit leek me wel een zeer goede controller. Is het mogelijk om aan de webshop toe te voegen? Heb er zeker belang mee.
Aangezien ik zie dat je al wat koolance spul in de shop hebt. Dacht ik van laat ik het maar proberen. Aangezien de koolance RP-1000BK nogal duur is en je veel goedkopere oplossingen kan vinden kwam ik deze fan / pomp controller tegen:
CTR-CD10BK Pump & Fan Speed Controller, Black - Water cooling systems, pc liquid cooling kit, cpu, video card, hard drive
De prijs via hun shop is: 64,55 euro. Dus dit leek me wel een zeer goede controller. Is het mogelijk om aan de webshop toe te voegen? Heb er zeker belang mee.