Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat voor schroeven moet ik gebruiken om 3 fans op deze radiator te plaatsen met een grill?
Ik heb namelijk de bijgeleverde schroeven niet meer kunnen vinden omdat alle verpakkingen opgeruimd zijn. De fans die erop gaan zijn 3 maal:
Scythe 120MM Kama PWM 1200RPM
Voor zover ik bekend ben met die radiator gebruikt hij, net als vrijwel alle andere rads, standaard m3 schroeven:klik
(kijk ook even bij de plaatselijke hardware zaak. Die hebben vast wel dit soort schroeven).
Voor zover ik bekend ben met die radiator gebruikt hij, net als vrijwel alle andere rads, standaard m3 schroeven:klik
(kijk ook even bij de plaatselijke hardware zaak. Die hebben vast wel dit soort schroeven).
Met de schroeven die jij daar linkt kom je niet ver... die zijn veelste kort...
De schroeven die er bij gelevert worden zelf tappende schroeven.... vergelijkbaar met spaanplaatschroeven volgens mij maar dan met iets fijner schroefdraad.....
Ik kan nergens vinden welk draad er in PA's zitten
Ik tap altijd M4 schroefdraad in rads zodat ik mijn eigen boutjes kan gebruiken.
Een fan is meestal 25mm dus neem bouten/schroeven die iets langer zijn maar niet te lang anders doorboor je de radiator en krijg je lekkage:wehe
Zag ze gisteren nog in de Lidl staan als tijdelijke aanbieding. Die zaak heeft echt alles :icon_eek:.
En het ligt er maar aan op wat voor manier je je schroeven vast maakt of die van mij te kort zijn. Ik schroef ze altijd in het onderstuk van de fan (kan niet bij elke).