Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Zo vandaag weer bezig geweest maar met de lt5 fan controller krijg ik het niet voor elkaar nu zitten er 11 aangsloten en het systeem blijft gewoon normaal maar als ik nog een split kabel aan sluit gaat alleen die fans op die kabel volluit, heel gek ook nog een keer kabel gewisselt helaas geen resultaat dus nu 2 y splitters bestellen en alle fans via het moederbord laten lopen.

Heb nog meer fans liggen daarmee ga ik op me htpc spelen met de lt5 fan controller en dan kijken wat er nu fout gaat, wat ik nog wel wil proberen is uit me oude behuizing de thermaltake F6 commander eruit halen kijken als ik alle drie de splitter kabels met fans daarop zet wat er dan gebeurd. Blijft die het dan wel goed doen is het denk ik een instelling van de lt5 die niet goed is, maar blijft raar dat het niet gewoon op het moederbord draait met alle fans tegelijk...

Heb ook indd geprobeerd om in de bios te instellen wat er ook gebeurd blijf de zelfde snelheid draaien dus kwa grafiek een rechte lijn maar helaas werkt dat niet..

Terug
Bovenaan