JaccoW gat in hand 10 mei 2009 #21 Niet ontzettend veel, er staan een aantal links in mijn review op tweakers naar andere reviews. Maar dat zijn ze wel zo'n beetje.
Niet ontzettend veel, er staan een aantal links in mijn review op tweakers naar andere reviews. Maar dat zijn ze wel zo'n beetje.
Slader prof klikker 13 mei 2009 #22 heb ik ook nog niet echt gevonden, maar van wat ik hoor ( het kleine beetje ) zijn ze wel goed. Nu nog de eigenaar van de rode build overtuigen Tevens zit ik er inderdaad aan te denken voor mn eigen build. Maar dat is dan 160 euro aan fan's :S dan wil ik eerst mn pc zien draaien omdat ik nog altijd niet weet of mn voeding schade heeft meegebracht aan mn mobo ofzo Laatst bewerkt: 13 mei 2009
heb ik ook nog niet echt gevonden, maar van wat ik hoor ( het kleine beetje ) zijn ze wel goed. Nu nog de eigenaar van de rode build overtuigen Tevens zit ik er inderdaad aan te denken voor mn eigen build. Maar dat is dan 160 euro aan fan's :S dan wil ik eerst mn pc zien draaien omdat ik nog altijd niet weet of mn voeding schade heeft meegebracht aan mn mobo ofzo
Freddy Administrator Forumleiding 28 mei 2009 #23 Alle NorthQ fans zijn op voorraad gekomen vandaag Zie hier: NorthQ