Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
MCubed heb ik ook zien staan - maar het is mij niet helemaal duidelijk hoe die werken. Is dat meer pre-programmed en alleen vanuit software te doen?Er is nergens direct haast bij.Bel gerust rond en als het nix is dat Lamptron dan laten we dat. De rest van de luxe apparaatjes hebben nauwlijks de optie om meerdere fans aan te sturen per channel (aka low wattage).Dank voor je reply. Erg snel as usual.MennoOver die sunbeam extreme - heb jij daar veel RMA op - ik lees nogal veel black-white reviewsZijn of lovend of het ding is na 2 dagen stuk... dat laatste lijkt nogal voor te komen.En de service van Sunbeam word men ook niet vrolijk van.Weet jij meer?Het licht dat ze geven houd me eigenlijk wel tegen atm.
MCubed heb ik ook zien staan - maar het is mij niet helemaal duidelijk hoe die werken. Is dat meer pre-programmed en alleen vanuit software te doen?
Er is nergens direct haast bij.
Bel gerust rond en als het nix is dat Lamptron dan laten we dat.
De rest van de luxe apparaatjes hebben nauwlijks de optie om meerdere fans aan te sturen per channel (aka low wattage).
Dank voor je reply. Erg snel as usual.
Menno
Over die sunbeam extreme - heb jij daar veel RMA op - ik lees nogal veel black-white reviews
Zijn of lovend of het ding is na 2 dagen stuk... dat laatste lijkt nogal voor te komen.
En de service van Sunbeam word men ook niet vrolijk van.
Weet jij meer?
Het licht dat ze geven houd me eigenlijk wel tegen atm.