Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Laat jij hem regelen via de controller of gewoon moederbord?Had de Touch ook gezien ja. Viel me alleen op dat veel mensen klagen over het zenuwachtige van de controller. Bij een maximaal ingestelde temperatuur overschrijding dat hij continue wisselt tussen 60% en 100%..Omdat mijn fan controller verticaal wordt gemonteerd denk ik ook dat draaiknoppen beter zijn!Heb jij trouwens enig idee of verlichting strips de zelfde aansluitingen hebben als fans?Las namelijk dat deze ook te regelen zijn via de controller.
Laat jij hem regelen via de controller of gewoon moederbord?
Had de Touch ook gezien ja. Viel me alleen op dat veel mensen klagen over het zenuwachtige van de controller. Bij een maximaal ingestelde temperatuur overschrijding dat hij continue wisselt tussen 60% en 100%..
Omdat mijn fan controller verticaal wordt gemonteerd denk ik ook dat draaiknoppen beter zijn!
Heb jij trouwens enig idee of verlichting strips de zelfde aansluitingen hebben als fans?
Las namelijk dat deze ook te regelen zijn via de controller.