Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Realtemp heb ik ook sinds een paar dagen om alles bij te houden.Hoe doe je dat wanneer je pc draait en je zelf niet in de buurt bent?Of kan ik er vanuit gaan dat de fans dan makkelijk 600 RPM kunnen draaien zonder enige problemen?Pc is dan meestal aan de download of helemaal niks aan het doen.Zie ook dat andere controllers hiervoor een optie hebben dat hij automatisch gaat bij koelen, is dat handiger als mijn keuze of een overbodige luxe?Nog een kleine vraag over de CPU fan, is de SP120 dezelfde als het lijstje wat ik stuurde mer de LEDs erin? Of is dat dan weer een andere serie?Alvast bedankt voor je hulp Freddy.
Realtemp heb ik ook sinds een paar dagen om alles bij te houden.
Hoe doe je dat wanneer je pc draait en je zelf niet in de buurt bent?
Of kan ik er vanuit gaan dat de fans dan makkelijk 600 RPM kunnen draaien zonder enige problemen?
Pc is dan meestal aan de download of helemaal niks aan het doen.
Zie ook dat andere controllers hiervoor een optie hebben dat hij automatisch gaat bij koelen, is dat handiger als mijn keuze of een overbodige luxe?
Nog een kleine vraag over de CPU fan, is de SP120 dezelfde als het lijstje wat ik stuurde mer de LEDs erin? Of is dat dan weer een andere serie?
Alvast bedankt voor je hulp Freddy.