Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik ben persoonlijk juist geen fan van ventilatoren met leds . Bij mij gaat er altijd een ledje in een hoek defect (karma?). De aandrijving van die Corsair AF (en SP) serie zijn echter behoorlijk goed.Qua fancontroller, die van Lamptron zijn dik in orde. Maar elke andere die minimaal 12 Watt / 1 Ampere per kanaal aan kan zal genoeg voor jou zijn.Zoek er een aantal uit zou ik zeggen. Doe ik er morgen mijn licht over laten schijnen (zit nu met mobiel online ).
Ik ben persoonlijk juist geen fan van ventilatoren met leds . Bij mij gaat er altijd een ledje in een hoek defect (karma?). De aandrijving van die Corsair AF (en SP) serie zijn echter behoorlijk goed.
Qua fancontroller, die van Lamptron zijn dik in orde. Maar elke andere die minimaal 12 Watt / 1 Ampere per kanaal aan kan zal genoeg voor jou zijn.
Zoek er een aantal uit zou ik zeggen. Doe ik er morgen mijn licht over laten schijnen (zit nu met mobiel online ).