Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Oke, de gekozen Yate Loon fans zijn goedkoop, maar niet echt iets bijzonder qua performance en geluidsproductie.Die standaard AF140L zou ik laten zitten, wanneer je die gaat aansturen door middel van een fancontroller zullen die stiller zijn en toch nog genoeg koeling geven.In de top: 2x Corsair Air Series AF140 LED Quiet Edition Rood (Highflow heeft ze nog niet in het assortiment, maar dat is vrij snel aangevraagd via deze sectie).De blauwe versies staan wel bij Highflow in de shop.Die standaard ventilator van de cpu cooler zou ik vervangen door een Corsair SP120 PWM Quiet Edition 120mm Fan - 1450RPM (jammer genoeg zijn deze er niet in led-uitvoering). Deze zou ik ook niet aansluiten op de fancontroller, maar laten regelen door je moederbord.Die Akasa fancontroller is overigens zwak, heel zwak per kanaal. Waarom wil je eigenlijk een 3,5" versie? Je behuizing heeft enkel 5.25" sloten namelijk.
Oke, de gekozen Yate Loon fans zijn goedkoop, maar niet echt iets bijzonder qua performance en geluidsproductie.
Die standaard AF140L zou ik laten zitten, wanneer je die gaat aansturen door middel van een fancontroller zullen die stiller zijn en toch nog genoeg koeling geven.
In de top: 2x Corsair Air Series AF140 LED Quiet Edition Rood (Highflow heeft ze nog niet in het assortiment, maar dat is vrij snel aangevraagd via deze sectie).
De blauwe versies staan wel bij Highflow in de shop.
Die standaard ventilator van de cpu cooler zou ik vervangen door een Corsair SP120 PWM Quiet Edition 120mm Fan - 1450RPM (jammer genoeg zijn deze er niet in led-uitvoering). Deze zou ik ook niet aansluiten op de fancontroller, maar laten regelen door je moederbord.
Die Akasa fancontroller is overigens zwak, heel zwak per kanaal. Waarom wil je eigenlijk een 3,5" versie? Je behuizing heeft enkel 5.25" sloten namelijk.