• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Fabrikanten pagina onder handen genomen :)

naamlooshwj.jpg

Je kan dat beter 1 teken groter maken, dan heb je teminste een fabrikant. :p
 
ik vind de plaatjes/logos teveel gecropt en staan er te gepixelt op. Dat het niet goed leesbaar is, dat is wel weer jammer. Neem nou het blokje bij de S, Alle logo's bij elkaar oogt het wat rommelig.

Kan je ze niet onder elkaar zetten?

ik zou iets van een schuiffunctie inbouwen, zodat je op de letter moet klikken en dat dan de lijst met fabrikanten open schuift. Scheelt je een hoop scrollen, want dan krijg je alleen te zien, waar de klant behoefte aan heeft.

Selecteren op categorie?
- Behuizingen (alle fabrikanten die behuizingen leveren)
- Waterkoeling (alle fabrikanten die waterkoelingsonderdelen leveren)
- Luchtkoeling (alle fabrikanten die luchtkoelingsonderdelen leveren)
- etc etc
 
Op de eerste 2 punten geef ik je gelijk mao, maar alles selecteren op categorie gaat niet lukken denk ik :p

Je hebt nu eenmaal ook fabrikanten die en behuizingen, waterkoelingsonderdelen en luchtkoelingsonderdelen zo niet meer maken.
 
Thanks voor de feedback.

De plaatjes worden verkleind, vandaar dat het pixelachtig uit kan zien.

Dat uitschuiven wordt teveel werk en kost teveel voor een pagina die eigenlijk niet zo vaak bezocht wordt :p
Nu kunnen bezoekers gewoon op de letter klikken van de eerste letter van de naam van de fabrikant. (bovenste regel)
Dan worden ze automatisch verwezen naar het gedeelte van de pagina met alle fabrikanten beginnend met die letter.

Selecteren op categorie?!
Ik zie daar het voordeel niet van in voor een pagina met fabrikanten.
Dan zou het echt te uitgebreid worden met minimaal 3 pagina's.
En dat is niet nodig voor dit (vind ik) :)
 
Persoonlijk denk ik ook dat het niet nodig is, want als je een behuizing wilt zoeken ga je niet eerst naar de fabrikanten pagina om daar vervolgens naar de desbetreffende fabrikant te zoeken.

Bij behuizingen is het natuurlijk ook al geselecteerd op fabrikant, maar dat is bij de rest ook ongeveer :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan