• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

EyeFinity

ga voor een monitor met IPS paneel ;) anders ga je altijd met kleurverschil zitten door de verschillende kijkhoeken :)
of dat nog in je budget past weet ik wel zo niet...
een Dell Ultrasharp U2412M eventueel maar deze zit al direct 50€ boven je budget...
ik kan je wel zeggen dat het kleurverschil enorm is... (heb TN en IPS naast elkaar staan hier)
Greetz B0B0
 
tja ik kan je zeggen dat als je schuin gaat kijken op verschillende monitors dat je met cheap TN monitors je veel meer last gaat krijgen van kleurverschillen :)
plus gewoon al het feit dat je op een ips gewoon veel mooier beeld hebt
succes nog met de zoektocht
Greetz B0B0
 
Thx

Echt verdomt spijtig dat hij juist te veel kost. Anders had ik hem dit weekend nog gaan halen. 600€ of 900€ is nog altijd wel een groot verschil. Ik kan de schermen altijd naar mij toe draaien zodat ik zo min mogelijk last van heb. Toch bedankt Bobo voor de tip.

Lol zie juist dat ze die ook in 23" hebben komen ongeveer op 200€ dat is mss wel een optie
 
Klopt voor 3 van deze schermen heb je natuurlijk een actieve adaptor nodig. Voor het game gaat alles perfect geen last van ghosting bij het spelen van BF3 en LoL maar aan die dinges zijn sommige mensen natuurlijk gevoeliger dan andere.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan