Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik heb ook gezien dat voor de D-tek zo"n unisink bestaat. Is dit leverbaar? mss een domme vraag gezien het niet in de shop staat, maar wie niet waagt niet wint.
ik bedoel dus de D-tek gpu block met de heatsink van swiftech maar ik zal op het net nog wat zoeken. Mss vind ik wel wat. Als ik iets vind hoor je het van mij
ok, gesproken met Garrett, de GFX samen met de GTX200 van swiftech is niet mogelijk.
Als je iets meer weet over de Unisink van D-tek, laat mij dan aub iets weten. Bedankt!
yoo Freddy, ik weet dat het eigelijk hier niet moet/mag staan.
Ik heb een moederbord laten verzenden naar mijn thuis, nu blijkt dat de heatpipe vlak langs de koelblok net boven de cpu, afgebroken is. Dus het koelblok van de mosfets. Kan dit kwaad?
nieuw? zoja, maak een foto ervan, en laat deze aan het bedrijf zien.
2e hands? staat dit in de advertentie?
zonee kan je je geld terug vragen. Je krijgt een product geleverd wat niet aan de eisen voldoet, of er is informatie achtergehouden
het was idd 2e hands, maar is wel verzekerd opgestuurd, en zover ik weet was dit niet voor de verzending. Maar daar kan natuurlijk over gelogen zijn. Kwilde gewoon weten of het kwaad kon voor het moederbord?
Ik heb het aangegeven aan de Post en aan die kerel waar ik het van heb gekocht.
Mag ik vragen welk moederbord het is, en waar het afgebroken is?
Aangezien sommige waterkoelers de standaard koelingsinstallatie ( om het zo maar effe te noemen ) meestal aanpassen, dan hoeven ze geen mosfetblokjes of vervangende dingen ervoor te kopen!
nu kan ik het nog aan mekaar solderen. geen idee of dat gaat helpen/nut heeft
het is dus vlak langs het bovenste koelblok van het moederbord afgebroken zoals op de tekening te zien is.
vgl met deze foto is het misschien duidelijker http://www.overclock3d.net/gfx/articles/2008/08/08140759786l.gif
Het is zo te zien weggeknipt. het kan opzich niet zo gek veel kwaad, aangezien die mosfets niet belachelijk heet worden.
ik draai ze ook passief @ no airflow. wel met thermalright koeldingesten.
Denk dat het niet zo veel uit maakt. zoals je ziet heeft hij er ook zo een tijd mee gedraaid, en waarschijnlijk ook overgeclockt ( aan die 4870X2 te zien... )
Het is alleen zo dat je nu geen garantie meer hebt. dat is wel minder.
jah idd die garantie is wel jammer. maar goed, ik wilde gewoon weten of het zo dramatisch erg was. Kzou nog zeggen een waterblok derop maar dat lijkt mij niet nodig en toch wel duur . Bedankt voor de snelle reacties!
weet er iemand of ge uw garantie verliest op een moederbord als ge dermee gaat overclocken? Ik veronderstel van niet maar ik kan verkeerd zijn? want als dat zo is dan maakt het weinig uit dat ik geen garantie krijg op mijn bordje.