• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Extra aan/uit knop monteren

Skydrone

New member
Hey,


Zoals vele van jullie ben ook ik een beetje lui aangelegd. Ik heb een computer aangesloten op een monitor, maar ik heb sinds kort een TV boven mn bed hangen en heb hier de computer ook op aangelosten dmv een HDMI-kabel. Nou wil ik, zonder dat ik mijn bed uit hoef te gaan de computer kunnen aanzetten. Moet ik dan een verlengde Bulgin Power Switch gebruiken? (Mijn huidige aan/uit knop op de Silverstone TJ07 wil ik nog wel blijven gebruiken) Is er ook een optie om dit draadloos te doen? Of nog mooier, via de telefoon? (In dit geval de iPhone 4S)

Alvast bedankt!
 
Ik zou zeggen, wake on lan uitzoeken (kan vanuit mijn router een Wake on Lan signaal naar me pc sturen, ook zijn er op Android verschillende apps voor).

Anders, 2 draden aan de originele Powerkabels maken, en doortrekken naar een drukknop naast je bed?
 
Zolang er maar een LAN poort op zit, die je kunt vinden via Apparaatbeheer (windowstoets+r -> open 'devmgmt.msc' -> kijk bij Netwerkadapters -> Klik met rechts op iets met Network Connection (in het Engels dan), en ga naar eigenschappen).
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
S Een extra Radiator toevoegen aan loop, maar welke? Waterkoeling 2
S Radiator buiten pc monteren aan extra frame Cases en Modding 4
HighFlow Black Friday 2023 Extra Black Friday Deals! HighFlow Computer Cooling Shop 0
M Alphacool koppeling extra ringen? Waterkoeling 1
maomanna Extra verzekering bij huren auto?? Algemene Discussies 5
R Extra radiator - nieuwe pomp - en GPU waterblok Advies Waterkoeling Setup 1
P Extra onderdelen voor Aqua-Computer Aquaero 6 PRO Cases en Modding 2
Sw333t [CANCELLED] Cooler Master Elite 120 Advanced White met diverse extra's Verkocht 8
arwin74 Decoupling set for pump installations, extra-soft yellow rubber buffers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
P Advies over eventueel extra pomp/radiator Waterkoeling 21
Stephan---pro wat kan ik nog krijgen voor mijn corsair 800D case + extra`s?? Algemene Discussies 2
tomasvanderpijl [CLOSED] Apple iPad Wi-Fi 16GB Zwart + extra's Gesloten 0
l3p [VERKOCHT] Aqua-Computer AMS Airplex Modularity System + veel extra's Verkocht 3
H [IN-ACTIVE] Koolance TNK-501 Rev 1.1 Single 5.25" Reservoir + extra's. Verkocht 1
alain-s [IN-ACTIVE] Fittings + fillport + extra Verkocht 3
P Na plaatsen extra Sata schijf start pc niet op Problemen & Oplossingen 6
D extra harde schijven en gelijk een nieuwe voeding Hardware & Software 8
M WC set aanpassen: GTX 460 waterkoelen + extra rad Waterkoeling 1
Marcel2102 Extra voeding voor waterkoeling noodzakelijk? Waterkoeling 2
D hoe gebruik maken van extra video geheugen ? Hardware & Software 3
Sw333t [VERKOCHT] EK-BAY Spin RES DUAL Loop - Black Acetal met extra's. Verkocht 4
The_Saviour# [TKA-PS2] PS2 Slim + extra's Verkocht 5
AzzKickr Extra Bitspower Matt black fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
C Extra physx kaart? Hardware & Software 2
ShockRaver Reeds weer een snelle levering met veel extra's :D HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Z Be Quiet! extra PSU rails sata stekkers Hardware & Software 3
Freddy Een zo klein mogelijk i7 mobo voor HD5870 in CF + nog 1 extra PCI-E slot vrij Hardware & Software 7
K ineens heter na plaatsen extra fans Overige Koeling 10
blingbling extra videokaart voor PhysX? Hardware & Software 7
Joren xspc extra g1/4 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
A extra rad of niet? Waterkoeling 37
D PayPal extra kosten? HighFlow Webshop 8
Yil iDEAL extra kosten? HighFlow Webshop 53
P Extra 120 rad in loop, verbeteringen? Waterkoeling 9
ZwerverRoodbaard Extra Radiator Waterkoeling 4
J Heb hulp nodig om de juiste fitting aan te schaffen voor moeilijke bend Advies Waterkoeling Setup 10
H Hoe kabels bevestigen aan PCI-e female Cases en Modding 2
C 22MMRGB aansluiten als PC aan/uit knop Handleidingen en Installatie Tips 4
jesse20 pc gaan aan en uit Hardware & Software 7
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
987Overlord Eindelijk begonnen aan de loop! Gallery & Build Logs 0
Freddy Meldt je opnieuw aan voor HighFlow nieuwsbrief HighFlow Computer Cooling Shop 0
M nieuwe pomp koppelen aan Bitspower Water Tank Z-Multi 150 reservoir Advies Waterkoeling Setup 3
P XSPC valve aan fitting ? Handleidingen en Installatie Tips 1
P klemmen om res aan rad te hangen Advies Waterkoeling Setup 9
P Hoe sluit ik 3 mm led's aan ? Advies Waterkoeling Setup 5
J Magicool DCP450 gaat niet aan Waterkoeling 2
S Op zoek naar 2pin moederbord naar aan/uit, Reset switch kabel langer dan 30cm Cases en Modding 2
J Reservoir aan radiator monteren Waterkoeling 2
M Mijn vraag aan jullie Gamers Hardware & Software 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan