• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

externe molex + upgrade waterkoeling

whodares

New member
Zoals de titel al doet vermoeden heb ik een externe molex nodig en ben ik van mijn waterkoeling te upgraden.

Externe molex: stroomkabel, usb, ... maakt niet uit, zolang het maar geen verlengde van iets binnenin mijn case is.

waterkoeling:

Ik heb momenteel:

TFC XChanger 240
Swiftech Apogee GTZ s775
Laing D5-MCP655
2 keer 30 cm UV: Revoltec Ultra Bright Cold UV Light - 30cm

Ik wil nu overschakelen naar s1155. Hier op Highflow kunnen ze het blijkbaar niet meer leveren, maar op de Swiftech site nog wel: Swiftech Socket LGA 1155/1156 Mounting kit (Apogee GTX/GTZ) - PC Liquid Cooling Systems CPU Cooler VGA Water Block Heatsink Pump Radiator Heat Exchanger Kit

Is het hiermee opgelost of kan het echt niet/ andere oplossing

Dan ben ik van mijn om mijn gpu te gaan waterkoelen. Ik heb een MSI 560GTX Twin Frozr II (dus niet de standaard). Ik wil echter enkel dit gaan doen als ik later de gewone luchtkoeling er terug op kan zetten.

als dit gaat, dan ben ik het volgende van plan:

Ik maak 2 loops in mijn systeem

CPU loop

res -> rad (120 of 140, liefst 140) -> cpu -> res

GPU loop

momenteel nog 1 gpu

res -> TFC XChanger 240 -> gpu -> res

later schakel ik misschien nog over naar 2 gpu's, dan krijg je dit:

res -> TFC XChanger 240 -> gpu -> gpu -> rad (120 of 140, liefst 140) -> res


Nu denk ik dus de volgende dingen nodig te hebben:
nieuwe rad (120 of 140, liefst 140): Black Ice SR-1 140
nieuw reservoir: Koolance RP-452X2 Dual 5.25 Bay Reservoir for 1-2 D5/MCP655/PMP-450/S Pumps
nieuwe pomp: Laing / Swiftech D5-MCP655 12V 1/2"
universeel gpu-blok: Swiftech MCW82 - PC Liquid Cooling Systems CPU Cooler VGA Water Block Heatsink Pump Radiator Heat Exchanger Kit (hopelijk leverbaar hier bij highflow, de mcw80 blijkt niet zo goed te zijn)
Tubing: rode UV-tubing, maar ik zou niet goed weten welk formaat ik zuo pakken. Mijn cpu-lijn gebruikt 3/8. zelf dacht ik aan deze: Feser Tube UV - HighFlow - 3/8 ID - 1/2 OD - RED
Rode coolant natuurlijk: Feser One Cooling Fluid - UV RED
Nieuwe koelpasta (mijn oude is op: Zou ik niet weten, hier heb ik wat hulp bij nodig.

Dit is voor mijn huidige 1 gpu. Wanneer ik de 2de zal halen, weet ik nog niet. Zal nog wel even duren, want mijn pc kan alles nog goed draaien en dit zal al genoeg kosten :)

Nu heb ik echter het gevoel dat ik vanalles aan het vergeten ben. Kunnen jullie me helpen en hints geven op wat ik aan zou kunnen passen?

Bedankt :)

EDIT: misschien nog belangrijk:

Ik heb een Corsair Obsidian 800D. De TFC Xchanger staat nu vanboven, voor de 140 rads gebruik ik gewoon de bijgeleverde 140 fans.
Ik heb een XFX Pro Series 750 Watt voeding. Dit is misschien belangrijk om te weten naar de toekomst toe: Kan mijn voeding die dubbele loop goed aan en kan die een dubbele loop met 2 gpu's aan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je krijgt geen 12V aansluiting mogelijk zonder een kabel van binnenin te verlengen.
Dan zou je al een omvormer van 220V (netstroom) naar 12 en 5V moeten installeren wat veel ruimte inneemt, lastiger is te maken, en het kost je een stopcontact.
De 4 draden verlengen van binnenin de case lijkt me veel makkelijker.

Waarvoor is het eigenlijk?
 
Ik heb 2 molex fans aan de buitenkans van mijn case zitten. Die steek ik dan samen om maar 1 molex verbinding nodig te hebben. De fans kan ik niet langs de binnenkant steken, want dan moet mijn rad aan de buitenkant en ik wil mijn loop zelf zo kort mogelijk en volledig binnenin de case zelf hebben.
 
Hmm, dat kan ik inderdaad wel proberen. Heb nog wel ergens een molex in de case zelf vrij om die daarop te steken.

Bedankt ;)

Nog enige hints ivm de waterkoeling? Als het niet goed is uitgelegd, laat het me dan weten.
 
Voor je videokaart heb je nog 8 heatsinkjes nodig voor de geheugenchips. Voor de mosfets heb je misschien ook heatsinkjes nodig. Hier kon ik niet goed zien of er al standaard onder die koeler al een heatsinkje op de mosfets zit. Maar als die er van de kaart zelf niet op zit zou je er deze heatsinks voor kunnen nemen.

Voor het mooie kan je idd het beste voor de GPU loop hetzelfde formaat slang nemen. Op zich heb je geen rode koelvloiestof nodig wanneer de slangen al rood zijn. Alleen in het raampje van het reservoir is het dan zichtbaar. Clear slangen icm rode koelvloeistof geeft imo een mooier effect.

Met koelpasta kan je moeilijk een miskoop maken. MX2 bevalt mij altijd nog erg goed. Maar als de voorraad op is zal ik natuurlijk die MX4 ook wel uit gaan proberen. :D

Die voeding kan die dual loop met twee graka's wel aan. Kijk hier bv maar eens naar het stroomverbruik van je videokaart. Dat maximaal verbruik van 222W kom je met normaal gamen niet aan. Dat ligt meer tussen het avarage en het peak verbruik dus tussen de 136W en 157W.
Met twee van deze kaarten kom je dan met gamen rond de 300W en heeft de voeding nog genoeg sap over voor de rest van het systeem. :)
 
Bedankt voor de uitleg, dit is een hele sprong voorwaarts voor mij :)

Als je wil, dan kan ik straks (als ik terug thuis ben) een paar foto's pakken, dan kan je zelf zien of de mosfets al in orde zijn of niet.
Dat clear tube met uv-reactieve vloeistof mooier is, wist ik niet. Momenteel gebruik ik zowel reactieve tube als vloeistof. Dat geeft ook iets moois, maar ik heb natuurlijk niets om te vergelijken.

Kan ik later die Twin Frozr er terug op doen? Dit is voor als hij naar mijn ouders zou gaan of iets in die aard, ik wil ze geen halfwerkende rommel geven dan eh ;)

Ik ga ook wat overclocked, maar daar weet ik niet veel over. Ik zal beide gpu's aan hun peak stroomverbruik rekenen. Zelfs dan nog zou ik meer dan genoeg stroom moeten hebben.

De radiator die ik in mijn eerste post gezet heb (Black Ice), is die een beetje goed? Ik zou die dan gebruiken om mijn overclockte i5 2500k te koelen.

Als ik nog iets vergeten ben, dan zal ik deze post wel editten of in een reply zetten als er al iets gezegd is ondertussen.
 
14izzia.jpg


Die zwarte blokjes zijn de mosfets. Als daar al een heatsinkje op zit, hoef je die niet erbij te bestellen.


Afhankelijk van wat voor vloeistof je gebruikt en hoe sterk de UV verlichting in je kast is, zal het UV effect misschien wel iets minder zijn met clear slang icm VU kleurvloeistof in vergelijkng met gekleurde UV slang. Wat ik met een mooier effect bedoel is dat in het daglicht. Een mooie heldere tygon slang met daardoor gekleurde vloeistof ziet er imo dan mooier uit dan een gekleurde slang.


Die videokaart koeler kan je uiteraard altijd weer terug plaatsen. (garantie vervalt wel) De koelpasta kan je met een keukenpapiertje van de koeler verwijderen. Of als je dat grondiger wilt doen met Arctic Silver ArctiClean Reinigingskit. (icm wattenstaafjes ook perfect spul om de chips van je graka mee schoon te maken)
De thermalpads die op de geheugenchips zitten zijn in de meeste gevallen weer herbruikbaar. Mocht dit niet het geval zijn dank kan je altijd nog losse thermalpads ervoor kopen.


Die radiator die je hebt uitgezocht is top. :023: Beste afwerking en bouwkwaliteit in vergelijking met de meeste radiators + goede koelprestaties, ook met de fans op lagere rpm's.
je hebt ook voldoende koeloppervlakte voor elke loop. Met die 2e graka erbij is een extra 120mm rad in die GPU loop inderdaad wel aan te raden. Een 140mm rad voor alleen de CPU is voldoende voor goede koelprestaties. :)
 
Heb eens gekeken, denk niet dat die mosfets er l iets op hebben. Die zien toch ook zwart zoals op je foto. Zodra mijn batterijen van mijn fototoestel wat zijn opgeladen, zal ik een foto nemen en hier even opzetten.

Wat ik dus tot nu toe nog moet kopen:

Swiftech Socket LGA 1155/1156 Mounting kit (Apogee GTX/GTZ) - PC Liquid Cooling Systems CPU Cooler VGA Water Block Heatsink Pump Radiator Heat Exchanger Kit]mounting kit voor mijn processor -> te bestellen bij swiftech zelf
Black Ice SR-1 140
Koolance RP-452X2 Dual 5.25 Bay Reservoir for 1-2 D5/MCP655/PMP-450/S Pumps
Laing / Swiftech D5-MCP655 12V 1/2"
Swiftech MCW82 - PC Liquid Cooling Systems CPU Cooler VGA Water Block Heatsink Pump Radiator Heat Exchanger Kit (hopelijk leverbaar hier bij highflow, de mcw80 blijkt niet zo goed te zijn) -> highflow heeft enkel de mcw80 deropstaan, straks een mailtje sturen
Feser Tube UV - HighFlow - 3/8 ID - 1/2 OD - RED
Feser One Cooling Fluid - UV RED
mx4 koelpasta
heatsinks 8 stuks
mosfets 4stuks -> hier weet ik niet goed hoeveel ik er nodig zal hebben

EDIT:
Denk dat ik dit er ook 2 keer bij ga pakken:
UV ledjes voor in mijn reservoir te steken
iets om meerdere molexen samen tot 1 te brengen voor cable management

non-waterkoeling:
externe molex


EDIT: Kan dit reservoir wel naar 3/8 uitgaan? Ik dacht dat het 1/2 was en dat ik hiervoor tussenstukjes moet kopen (zoals ik nu al doe met mijn huidige loop)
-> lees dat veel mensen zo een tussenstukjes kochten, dus dan is de vraag hoeveel ik er nodig zou hebben? Ik denk 6, maar ben niet zeker.
 
Laatst bewerkt:
Dus ik moet er geen kopen? ook niet voor die Black Ice radiator? Daar las ik ook iets van G 1/4.
Wat bedoel je met fitting?
Ik zat te denken om deze te halen:
fitting
Hoeveel heb ik er nodig? ik denk dat ik er nog 2 over heb nu (ik denk niet dat het reservoir voor de pompaansluiting zo een fittingen nodig heeft). Ook zou ik graag iets doen zoals ze hier doen: swiftech SLI-oplossing

Bedankt om me al zo goed te helpen, ik stel dit zeer op prijs.

Op de foto is het nog even wachten, mijn oplader is een beetje oud aan het worden en een kwartier opladen = 7 seconden tijd om iets te doen :p

EDIT: die Feser tube die ik hierboven heb gezet, hoe lang is die eigelijk? 1m is de standaard dacht ik

EDIT2: ik zoek nog een manier om mijn loop leeg te maken (drainagepunt/iets anders), enige hints? Ik zag op jouw profiel dat je dat mooi had opgelost, dus ik dacht het maar eens te vragen. It is voor allebei mijn loops nodig dan.

EDIT3: Foto is er eindelijk
 
Laatst bewerkt:
Over de hoeveelheden fittingen die je nodig hebt, zal ik morgen nog even op terug komen. Daar gaat iets meer tijd in zitten dan ik nu heb.

Dus ik moet er geen kopen? ook niet voor die Black Ice radiator? Daar las ik ook iets van G 1/4.
Wat bedoel je met fitting?
Ik zat te denken om deze te halen:
fitting
Hoeveel heb ik er nodig? ik denk dat ik er nog 2 over heb nu (ik denk niet dat het reservoir voor de pompaansluiting zo een fittingen nodig heeft).

Met fitting bedoel ik de gehele aansluiting. Het is ook een beetje een verzamelnaam geworden voor alle koppelstukken.
Die radiator heeft inderdaad ook een G1/4 schroefaansluiting. Op zich hoef je niet zoveel meer te kijken naar de maat van de schroefaasluitingen als een paar jaar geleden. Tegenwoordig heeft nagenoeg al het waterkoelspul een G1/4 schroefaansluiting.


Ook zou ik graag iets doen zoals ze hier doen: swiftech SLI-oplossing

Wat voor moederboord heb je? Dit ivm de afstand tussen de PCI sloten. Zal eens kijken of ik dan alle benodigde fittingen voor je op een rijtje kan zetten.
Ziet er wel mooi uit die oplossing van swiftech. :)


EDIT: die Feser tube die ik hierboven heb gezet, hoe lang is die eigelijk? 1m is de standaard dacht ik

Die slang wordt per meter verkocht. De prijs is dus per meter. Als je meer dan een meter besteld krijg je het bijna altijd aan één stuk.


EDIT2: ik zoek nog een manier om mijn loop leeg te maken (drainagepunt/iets anders), enige hints? Ik zag op jouw profiel dat je dat mooi had opgelost, dus ik dacht het maar eens te vragen. It is voor allebei mijn loops nodig dan.

http://forum.highflow.nl/f6/drain-aftappunt-leegloop-ideeen-847/

Hier een topic waar je waarschijnlijk nog meer ideeën kan opdoen. :) het beste is om een aftappunt op het laagst mogelijke punt in de loop te plaatsen. Meer info en voorbeelden in dat topic.

EDIT3: Foto is er eindelijk

Nu weet ik zelf niet zeker welk rijtje van koeling nodig heeft. Zo te zien zit op het rechterrijtje een stukje metaalachtig iets. Als dat zo is lijkt het me ivm kortsluiting niet verstandig om daar een heatsink op te plaatsen.
Omdat MSI zelf al geen heatsink erop heeft gezet, zegt denk ik ook wel iets over de temps van die mosfets. Waarschijnlijk hebben ze aan een briesje lucht al voldoende. Met waterkoeling op de kaart valt dat briesje lucht van de standaard koeler weg.
Of de airflow in je kast dan goed genoeg zal zijn voor voldoende koeling van die mosfets is de vraag. Op zich kunnen die dingen een hoop warmte hebben dus daar van uitgaande en van het feit dat MSI er geen heatsinks op geplakt heeft, zou je het ook zonder kunnen proberen.

Hier zag ik dat GPU-Z al niet eens de temp van de mosfets kan uitlezen.
GPUZVDDCRUN.gif


Denk dat dat nog een indicatie is voor het belang van het koelen van de mosfets van deze kaart. Als de kaartenbakker er al geen tempsensor bij heeft geplaatst, zou het op standaard instellingen veilig moeten zijn.


Zelf heb ik deze oplossong voor een extra briesje lucht over de mosfets van mijn kaart. :)

xftegk.jpg


Misschien ook niet eens noodzakelijk, maar ik heb altijd de drang om spul te koelen. In de standaard koeler van deze kaart zat aan de heatsing wel een gedeelte verwerkt dat voor de koeling van de mosfets zorgde. Vandaar dat ik er zelf heatsinks op geplakt heb + een beetje extra warmte afvoer in door het 80 mm fannetje erboven dat op 600rpm een heel flauw briesje lucht erover blaast. :)

Afhankelijk van hoeveel ruimte er tussen je PIC slots zit, zou je ook zoiets nog kunnen overwegen. Of gewoon een fan voor de kaarten zetten/hangen/plakken.

Topic op het MSI forum over het ontbreken van heatsinks op de mosfets van je kaart:
MSI GTX 560 Ti Twin Frozr II - No vram or vrm heatsinks?


Denk dat je wel safe zit zonder die mosfet heatsinks. Je zou ze eventueel bv wel voor de zekerheid op dat linker rijtje kunnen plakken.
 
Wat voor moederboord heb je? Dit ivm de afstand tussen de PCI sloten. Zal eens kijken of ik dan alle benodigde fittingen voor je op een rijtje kan zetten.
Ziet er wel mooi uit die oplossing van swiftech. :)

Ik gebruik een Asus Maximuse IV Extreme in een Corsair Obsidian 800D. Plaats heb ik wel genoeg. en ik kan ze recht onder elkaar plaatsen dankzij die buffer van die pci-e x1.

Over die mosfets twijfel ik nu wel. Ik heb al speciaal een bottom-up airflow in mijn case, normaal is dat wel in orde. Denk dat ik toch een rijtje mosfets op die linker ga zetten. Dat kleine rijtje vlak ernaast leek me al zo raar.

Dan wacht ik tot je eens uitgeteld hebt hoeveel fittingen ik nodig heb. Dit is iets dat ik liever een ervaren kenner laat doen ;)
Niet vergeten dat, als de connectie tussen pomp en reservoir geen fittingen vereist, dat ik nog 2 fittingen over heb van mijn oude loop.

Nog eens bedankt voor de geweldige hulp tot nu toe :)
 
Hieronder een winkelmandje met die SLI combo van Swiftech, maar dan geheel in het matt black. Omdat je al zwarte fittingen had uitgezocht, leek mij dat mooier dan met silver shiny fittingen ertussen zoals op de Swiftech site.

Swiftech SLI mattblack 4cm

Twee van deze erbij voor een 6cm verbinding. Alhoewel je die denk ik niet nodig hebt. Met 1 slot tussen de kaarten kom je volgens mij op die 4cm.


Dan nog hoeveel van deze fittingen je nodig hebt:

op de pomp/reservoir combo 4x
twee radiatoren 4x
CPU blok 2x
GPU 2x (die komen dus in die T-fittingen van die Swiftech SLI combinatie)


Dan nog twee aftappunten. Waar komen de laagste punten van elke loop?
 
Momenteel heb ik 6 normale fittingen. Deze zijn shiny, maar ik ga iets speciaals proberen. Die zwarte die jij daar hebt gekozen zien er geweldig uit voor wat ik van plan ben.

Met die 4 cm moet ik er normaal wel komen, heb er even een latje naastgepakt en dat is wel in orde.

Mijn laagste punten zullen (momenteel) bij mijn gpu zijn voor de gpu loop en bij mijn radiator voor de cpu loop.

Momenteel heb ik 6 fittingen, mijn cpu loop is in orde. Enkel de gpu loop die lastig is om uit te tellen.

Moet ik de gpu als volgt rekenen?:
1gpu

block -> 2x fitting-> 2x L -> 2x fitting ->tube -> 2x fitting radiator -> tube -> 2x fitting reservoir

2gpu

block -> 2x fitting-> 2x L -> 2x fitting -> 2x T -> 2x fitting ->tube -> 2x fitting radiator -> tube -> 2x fitting reservoir

Sorry als ik hetzelfde vraag, ik ben eventjes in de war aangezien ik nog maar 1 gpu heb en heb uitgeteld dat ik nog niet binnenkort een tweede kan gaan halen :(
 
Ah ok, ik ging al helemaal uit van die SLI set-up. Die tweede kaart komt er natuurlijk later misschien pas bij zoals je al eerder aangaf.

Met 1gpu kan je het blokje zo aansluiten zoals je het beste uitkomt. Die SLI constructie is er om de twee gpu blokken op een mooie manier met elkaar te verbinden. Met single core blokjes is deze verbinding heel anders dan tussen twee full cover blokken. Die oplossing van Swiftech ziet er wel strak uit. :p

3509agl.jpg


Volgens mij zit de boel hierboven zo in elkaar:
block1 → 2x fitting → stukje slang → 2x fitting → 2x rotary L fitting → 2x T → 2x fittingslang → naar de rest van de loop.
block2 → 2x fitting → stukje slang → 2x fitting → (naar die 2x T van hierboven)


(Swiftech heeft een rotary gebruikt waar een schroeffitting al aan vast zit. Die heeft HighFlow niet. (geloof dat ze laatst wel werden aangevraagd in het produkt suggestie gedeelte van dit forum) Deze los van elkaar kopen is praktisch gezien veel voordeliger, omdat je de beide losse stukjes later eventueel nog los van elkaar kan gebruiken in een toekomstige set. Maar daarom dus twee fittingen meer dan in de beschrijving van Swiftech)
 
momenteel heb ik dit:
winkelkarretje

Dan denk ik nog 2 aftappunten te missen. Ook denk ik dat ik eem paar fittingen te weinig heb gepakt.

Hopelijk krijg ik snel een mail terug van swiftech ivm het verbindingsstuk voor mijn gtz naar s1155 en voor de mcw82.

En op 1 of andere manier is het hier een pak duurder geworden dan ik wou. Momenteel kan ik het nog net betalen, maar veel duurder mag het niet echt worden :p
Had iets van ene 500 euro verwacht, is nu al iets van een 570-580 aan het worden. Als Swiftech dan nog eens nee zou zeggen, moet ik een nieuw koelblok kopen en dan is het hek helemaal van de dam.


EDIT: Heb nog wat geld gevonden, kan tot de 600 euro gaan, maar dat is mijn toplimiet. Hoger dan dat zou me in problemen brengen :p

EDIT2: Swiftech heft me net laten weten dat ik het extensiestuk naar s1155 nog perfect kan bestellen daar, net als de MCW82. Alles in orde dus. Als bovenstaand winkelkarretje nu nog gechecked zou kunnen worden op fouten :)

EDIT3: dis is misschien een stomme vraag, maar ken je toevallig iemand die hetzelfde als mij van plan is? Daarmee bedoel ik dat reservoir + 2 pompen in een Corsair Obsidian 800D. Ik kan het niet goed opmeten of ik iets eruit zal moeten halen of niet.
 
Laatst bewerkt:
Om de prijs een beetje te drukken zou je ook als pomp Alphacool D5-VPP655 - Single Edition / No Top kunnen nemen. Dit is precies dezelfde als de MCP655 met als enig verschil dat er geen topje op zit. (Aangezien je dat topje toch niet nodig hebt icm het koolance reservoir) Voor eventuele toekomstige verkoop van de pomp zal dat denk ik ook niet veel uitmaken. De meeste mensen doen er tegenwoordig al een ander topje op.

Mocht je later die 2e kaart kopen is om de prijs dan te drukken die goedkopere SLI verbindingsversie van Swiftech denk ik ook wel het overwegen waard. Zelf vind ik dat er in ieder geval niet veel minder mooi uit zien als die vele malen duurdere Bitspower verbinding:

CF-SLI-CONFIGURATION-ECO-FITTINGS.png






EDIT3: dis is misschien een stomme vraag, maar ken je toevallig iemand die hetzelfde als mij van plan is? Daarmee bedoel ik dat reservoir + 2 pompen in een Corsair Obsidian 800D. Ik kan het niet goed opmeten of ik iets eruit zal moeten halen of niet.

Aan de afmetingen te zien lijkt i me compact genoeg om niets in de weg te zitten:

Total dimensions = (14.8cm) W x (13.6cm) L x (8.5cm) H.

Het zullen vooral de vier slangen zijn welke de meeste ruimte in nemen. Met bv een L fitting of een 45 graden fitting zou je de slangroutes vanaf het reservoir wat meer naar je wensen kunnen dwingen.
 
Het probleem is dat in de Obsidian 800D voorgestoken gleuven zitten voor DVD-spelers etc. Heb er een beetje schrik voor dat die in de weg kunnen zitten voor die 2 pompen.

Die D5 pomp is geweldig gevonden daar, had ik niet zelf aan gedacht.

Ben nu even de fittingen aan het uitrekenen.
mijn cpu loop is in orde, dus enkel de gpu loop.

2x rad
2x block
2x reservoir
4x voor L-connectie

Zullen er dus 10 worden. Kunnen er mogelijk 14 worden als blijkt dat het reservoir niet goed zou passen en ik dat zou moeten opsplitsen.
Momenteel heb ik nog geen enkel goed voorbeeld gevonden waar dit zou kunnen. Dat steekt wel even tegen.

Die connectie van Swiftech die je daar laat zien vind ik persoonlijk niet zo mooi. Ook ben ik iets speciaals van plan als ik een tweede gpu koop.


Mijn connectie zal zo lopen


!
!gpu!
!lolol!
!gpu!
!

kopiëren en lolol weglaten, forum doet even moeilijk om het aan te tonen :p
Bekijk het als dat ze allebei van boven naar beneden werken ipv terug naar boven te sturen. Met die bovenstaande oplossing ben ik dan niet zo veel qua looks :p
Had dit misschien eerder moeten zeggen, was het aan het vergeten.

Momenteel ben ik aan het zoeken naar foto's/getuigenissen waar dat reservoir en de 800D gebruikt worden. Is niet gemakkelijk of ik ben echt slecht in zoekopdrachten. Enig idee waar ik het zou kunnen vinden? Heb google al gebruikt en corsair forums ook al.


EDIT: hier lijkt her precies te passen link naar foto album
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
bundymania [Bundymania User Review] Externe 3 TB Festplatte - TOSHIBA Canvio Premium [GER] HighFlow Product Reviews 0
V Externe waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 5
Source Ideeën voor externe cooling Cases en Modding 8
Hightower windows 8 install via externe hdd. Problemen & Oplossingen 15
tomasvanderpijl Probleem externe hardeschrijf Problemen & Oplossingen 28
DieHard Externe HDD wordt niet meer herkent. Problemen & Oplossingen 2
dopestuff [VERKOCHT] externe waterkoeling set Verkocht 1
W Externe HDD per ongeluk geformatteerd Problemen & Oplossingen 11
F [IN-ACTIVE] Msi externe sata behuizing met 320gb hdd Verkocht 2
Sparky externe blueray brander HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Sw333t [CANCELLED] Externe 200 Gb harde schijf (USB, PATA schijf) Verkocht 6
Mobomonster Externe HDD deaud, laten vallen. Datarecovery? Problemen & Oplossingen 8
dopestuff externe hardeschijf Hardware & Software 19
D Externe videokaart Hardware & Software 2
D Externe Hd aan sluiten op pc voeding Hardware & Software 4
AzzKickr Geen externe bureaublad verbinding ? Problemen & Oplossingen 11
Thierry Innovatek externe voeding 20W HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
dopestuff externe harddisk probleem Hardware & Software 4
Fuwa Fuwa PC herkent mijn externe hardeschijf niet Hardware & Software 16
S 5,7,12 V Molex adapter HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
S PCI-Express PCI-E x16 Extension Cable Riser - Molex Powered - 19cm Hardware & Software 14
C 4pin molex splitter naar 4 pin molex (3x) PCB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Bas9466 Alpacool D5 pomp met pwm hulp pwm controller print via molex Waterkoeling 23
ProAce [GEVONDEN] Molex > fan adapter Gevonden 1
W fan kabels: Phobya Y-Cable 3Pin Molex to (4x EN 6x) 3Pin Molex 60cm - black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Sw333t [IN-ACTIVE] Molex to Fan adapters Gevonden 1
Ant 1 klein vraagje betreffende Molex Power Connector Pins HighFlow Webshop 3
L 12V molex fan kabel voor H60 pomp Electronica 2
L 140 -> 120 fan welke rpm en verschil 3 pin en molex connectie? Overige Koeling 4
E 4-Pin Molex Female UV blue HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
iSP [MOD]Hoe een Corsair Hydro ombouwen van molex naar fan connector Waterkoeling 5
Forseti AC to 12v DC Power Supply with 4 Pin Molex HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Sw333t [TKG] Meerdere Molex to Fan adapters Gevonden 4
Aequitis molex mod Electronica 8
P Voeding anders bedraden en Molex connectors zelf maken ..... Cases en Modding 5
thiesggb [IN-ACTIVE] Floppy naar molex verloop of molex-splitter Gevonden 4
Sw333t [GEVONDEN] Verloopkabel van molex naar 6-pins voor 8800GTS Gevonden 13
Alex Molex Male connector voor PCB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 22
Sw333t [INACTIVE] Meerdere fan to molex adapters gezocht. Gevonden 17
Sw333t 4-Pin Molex Male Black ACR-CB8539 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
S Swiftech MCP655, hoe zaten de kabels van molex stekker? (losgehaald ivm sleeven) Waterkoeling 2
Wizzard22 5 pin Molex HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Blackruby Maximale aantal apparaten op Molex? Hardware & Software 5
Colossus 220V naar 12V Molex HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
D 4>3 pin molex adapter HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Slader [backy] AC-ryan molex black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Thierry AC Ryan ConnectxTM T-Molex Female HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Source Sleeving Guide (Molex / 24PIN / 4+8PIN / Etc.) Cases en Modding 123
M molex probleem Laing DDC-1Plus MCP355 Waterkoeling 16
W 3 Molex fans langzamer laten lopen Overige Koeling 23

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan