Vrijdag gaan we naar X-life en dus moest de transport case nog even afgemaakt worden en de Exo-S in top staat gebracht worden.
Allereerst was mijn SSD van
Corsair overleden. Hij werd niet meer herkend door de bios en kreeg regelmatig BSOD's. Firmware upgrade mocht ook niet baten en toen was ik er klaar mee.
Ik stuur hem RMA, maar dat is niet meer op tijd voor de lan. Dus maar even een Samsung D830 128GB gekocht om deze in te bouwen. De
Corsair SSD hadden we wel 10 keer geplamuurt en paar keer gespoten voordat hij strak was. De Samsung ziet er van zich zelf al strak uit en we hebben dus maar 1 keer geplamuurd en 2 keer gespoten.
Daarnaast was er helaas in de eerste week dat de Exo-S af was een van de CCFL kapot gegaan. Bad luck denk ik, dus die hebben we ook nog vervangen. Hij is nu in tiptop staat voor de X-life lan, waar we met RFFN met 8 man heen gaan!
Allereerst de SSD afplakken, oranje logo wegschuren en plamuren.
Het Exo-S logo moest ook nog wat strakker, dus ook die hebben we geplamuurd.
Daarnaast de switch op de transport case gemaakt, zodat we het licht kunnen aan en uitschakelen.
Voor achter het logo, moesten we een bakje maken, waar we de ledjes in kunnen verwerken. Van 2 bakjes 1 bakje gemaakt wat netjes past.
De batterijen bakjes in de binnenkant van de transportcase geplakt en beginnen met solderen.
Vervolgens de binnenkant beplakt met foam, zodat het weer netjes afgewerkt is. De batterijen zijn toegangelijk doordat het foam kan wegklappen, waar de batterijen zitten.
Het logo vast gezet met 4 inbusjes, geheel in de stijl van de Exo-S.
Het resultaat in het donker.
Het logo in close up!
We zijn klaar om te gamen! Na de lan gaan we verder met de monitor stand van de Exo-S!