Hallo allemaal,
Mijn naam is Martijn Pater en ik ben 34 jaar oud, vader van 2 kinderen (soms 3 als ik mijn vriendin meetel :031. Werkzaam in de horeca en daarnaast eigenaar van een webwinkel (Sensual4women).
Mijn nickname is Mapster op forums en games. In real life word ik ook wel Mappy genoemd.
Mijn hobby's zijn voornamelijk sleutelen aan mijn PC, motor rijden en gamen (ik speel graag BF3 en DiabloIII op dit moment)
Een aantal van mijn vrienden zitten in de ICT en via hun ben ik bij Highflow beland. Ik wil namelijk voor het eerst een PC gaan bouwen met waterkoeling en zou graag daar advies in willen hebben.
PC Setup:
Ik wil gaan starten met waterkoeling om drie redenen:
Ik ben niet van plan om te gaan overclocken of iets dergelijks.
De setup die ik op dit moment in gedachte heb is als volgt:
Natuurlijk wil ik graag advies en tips of deze setup compatible is en goed genoeg om de CPU en GPU te koelen en tevens een stille pc kan bewerkstelligen. Zie topic: http://forum.highflow.nl/f40/waterkoeling-i7-3770k-gtx680-first-timer-13325/
Dit was in het kort een beetje wie ik ben en waarom ik op het forum van Highflow surf.
Met vriendelijke groet,
Martijn Pater
Mijn naam is Martijn Pater en ik ben 34 jaar oud, vader van 2 kinderen (soms 3 als ik mijn vriendin meetel :031. Werkzaam in de horeca en daarnaast eigenaar van een webwinkel (Sensual4women).
Mijn nickname is Mapster op forums en games. In real life word ik ook wel Mappy genoemd.
Mijn hobby's zijn voornamelijk sleutelen aan mijn PC, motor rijden en gamen (ik speel graag BF3 en DiabloIII op dit moment)
Een aantal van mijn vrienden zitten in de ICT en via hun ben ik bij Highflow beland. Ik wil namelijk voor het eerst een PC gaan bouwen met waterkoeling en zou graag daar advies in willen hebben.
PC Setup:
- Case: Caselab Magnum M8
- Mobo: Asus Sabertooth Z77 socket 1155
- Proc: Intel i7 3770K
- Mem: Corsair Dominator 16 GB 1600mHz PC7
- Voeding: Corsair AX850watt modulair
- GPU: Asus GTX680 DCII Top
- SSD: OCZ Vertex 4 256gb
- SSD: Intel 80gb (oude pc)
- SATA: 2x WD 500gb (oude pc) en 1x
- SATA: 2x Seagate 1TB SATA600
Ik wil gaan starten met waterkoeling om drie redenen:
- Stillere pc
- De looks
- De uitdaging
Ik ben niet van plan om te gaan overclocken of iets dergelijks.
De setup die ik op dit moment in gedachte heb is als volgt:
- 1x Swiftech MCP35X
- 1x XSPC Raystorm CPU block
- 1x EK-FC680 GTX DCII
- 2x XSPC DDC 5.25 Dual bay reservoir One
- 3x Feser Tube UV 3/8 ID - 1/2 OD White (per meter)
- 5x 10mm Bitspower Schroeffitting Matt Black (2 stuks)
- 2x XSPC RS360 Black
- 3x Feser VSC - Heat Carrier 500ml
Natuurlijk wil ik graag advies en tips of deze setup compatible is en goed genoeg om de CPU en GPU te koelen en tevens een stille pc kan bewerkstelligen. Zie topic: http://forum.highflow.nl/f40/waterkoeling-i7-3770k-gtx680-first-timer-13325/
Dit was in het kort een beetje wie ik ben en waarom ik op het forum van Highflow surf.
Met vriendelijke groet,
Martijn Pater