0. Echte naam (Voor/Achternaam): Ton van Duijkeren
1. Nickname: Bokkie
2. Leeftijd: 29
3. Woonplaats: Oostzaan
4. Studie/Werk: Werk bij de Fa. Gunco (verhuur Hoogwerkers & Heftrucks)
5. E-mail: /
6. MSN: gebruik ik niet.
7. Xfire: Bokkieh
8. Hoe ben je bij HighFlow gekomen?:
Tijd geleden weer is naar de Pc dump geweest in Amsterdam en daar liep ik tegen een nieuwe Cosmos S kast (80 euro-tjes). Nou heb ik vroeger veel aan casemodding gedaan en ook water cooling in mij kasten gehad, maar de afgelopen jaren was alles gewoon stock (wel zelfbouw pc natuurlijk). Dank zij deze kast (ruimte) begon het toch weer te kriebelen, dus via google/tweakers.net kwam ik op Highflow terecht. Leuke setje gekocht (wou niet teduur beginnen) XSPC X2O Delta V4 WaterCooling Kit, wel nieuwe slangen en fittingen besteld. Als het goed is krijg ik morgen me nieuwe flow meter binnen en extra slangen. Had nog wel het één en ander liggen maar toch maar nieuw.
Jouw PC:
MOBO: EVGA Nvidia 780i SLI
CPU: Intel Core 2 Quad Q6600
MEM: 4g (2x 2gb Ocz membankjes)
VGA: 2x Evga 8800GTX
SOUND: onboard
HDD1: WD 1T
HDD2: WD 1T
OPT1: LG Dvd-rom
OPT2: LG brander
PSU: Tagan SuperRock TG880-U33II PSU (880 Watt)
CASE: Nu nog een Centurion, vanaf morgen een Cosmos S
MON: Asus 22 inch VW225D
KB: Logitech G15
MOUSE: MX™1000 Laser Cordless Mouse
MOUSEPAD: World of Warcraft LK pad
HS: Sennheiser
SPRS: Logitech Z-4 2.1 Speaker System
INET: Upc Fiberpower 60Mbit
Koeling: atm lucht gekoeld.
Zo dat moet het zo'n beetje zijn, zal proberen als ik morgen aan het bouwen ben het één en ander te uploaden kwa pictures
Als alles een beetje werkt dan ga ik alleen me kabels sleeven en netjes wegwerken, maar dat heeft geen haast.
1. Nickname: Bokkie
2. Leeftijd: 29
3. Woonplaats: Oostzaan
4. Studie/Werk: Werk bij de Fa. Gunco (verhuur Hoogwerkers & Heftrucks)
5. E-mail: /
6. MSN: gebruik ik niet.
7. Xfire: Bokkieh
8. Hoe ben je bij HighFlow gekomen?:
Tijd geleden weer is naar de Pc dump geweest in Amsterdam en daar liep ik tegen een nieuwe Cosmos S kast (80 euro-tjes). Nou heb ik vroeger veel aan casemodding gedaan en ook water cooling in mij kasten gehad, maar de afgelopen jaren was alles gewoon stock (wel zelfbouw pc natuurlijk). Dank zij deze kast (ruimte) begon het toch weer te kriebelen, dus via google/tweakers.net kwam ik op Highflow terecht. Leuke setje gekocht (wou niet teduur beginnen) XSPC X2O Delta V4 WaterCooling Kit, wel nieuwe slangen en fittingen besteld. Als het goed is krijg ik morgen me nieuwe flow meter binnen en extra slangen. Had nog wel het één en ander liggen maar toch maar nieuw.
Jouw PC:
MOBO: EVGA Nvidia 780i SLI
CPU: Intel Core 2 Quad Q6600
MEM: 4g (2x 2gb Ocz membankjes)
VGA: 2x Evga 8800GTX
SOUND: onboard
HDD1: WD 1T
HDD2: WD 1T
OPT1: LG Dvd-rom
OPT2: LG brander
PSU: Tagan SuperRock TG880-U33II PSU (880 Watt)
CASE: Nu nog een Centurion, vanaf morgen een Cosmos S
MON: Asus 22 inch VW225D
KB: Logitech G15
MOUSE: MX™1000 Laser Cordless Mouse
MOUSEPAD: World of Warcraft LK pad
HS: Sennheiser
SPRS: Logitech Z-4 2.1 Speaker System
INET: Upc Fiberpower 60Mbit
Koeling: atm lucht gekoeld.
Zo dat moet het zo'n beetje zijn, zal proberen als ik morgen aan het bouwen ben het één en ander te uploaden kwa pictures
Als alles een beetje werkt dan ga ik alleen me kabels sleeven en netjes wegwerken, maar dat heeft geen haast.