• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Inhoud van jouw Topic

Je dient minimaal het volgende lijstje in te vullen:

0. Echte naam: Michiel Adriaansz

1. Nickname: Anthares

2. Leeftijd: 18 jaar oud

3. Woonplaats: Amsterdam

4. Studie/Werk: Momenteel een jaartje bezig met het onderhouden van verscheidene webshops

5. E-mail: AntharesProcyon@gmail.com

6. MSN: n/a

7. Xfire: n/a

8. Hoe ben je bij HighFlow gekomen? Heb wat rond zitten te googlen betreft waterkoeling,

Jouw PC:

MOBO: ASRock 970 Extreme3

CPU: AMD FX-8350

MEM: 2x4GB Corsair ValueSelect (1333MHz) Tja.. Moet ik echt eens gaan vervangen, zeker omdat één zo'n kaartje cold-boot problemen veroorzaakt :p

VGA: Asus HD7870 2GB

SOUND: Die Realtek HD zooi

HDD1:  SSD (OCZ Vertex4 128GB) en wat oude HDDtjes erbij gegooit

OPT1: Gebruik ik niet, ook niet nodig gehad :p

PSU: OCZ Mod Extreme 600W

CASE: Een of andere oude kast waar Windows98 nog in heeft zitten te draaien, JAREN geleden :p

MON: LG 237 Led IPS 23"

KB: Logitech G11

MOUSE: Roccat KONE+

MOUSEPAD: Een of ander goedkoop ICIDU matje

SPRS: Combinatie van de Logitech z506 en wat oude Trust speakertjes (ja, Trust... Ik weet het). Binnenkort eens vervangen met wat serieuser spul (amplifier, JBL speakertjes, etc)

Koeling: Gewoon de standaard koeling (And again, ik weet het.. Da's ten slotte de rede hoe ik hier terecht ben gekomen :p)

Betreft foto's: Die heb ik momenteel niet bij de hand liggen, hoewel ze toch niet zo bijzonder zullen zijn.

Nou, nu ik dat gehad heb.. Ik ben hier dus terecht gekomen door wat op te zoeken betreft waterkoeling en dergelijke. Zelf wil ik graag een bureau met de computer erin geïntegreerd maken, maar aangezien ik nog niet al te veel ervaring heb dacht ik, even rond kijken naar wat andere mensen hebben en hoe ze het gedaan hebben zal vast geen kwaad kunnen.

Dus wie weet, misschien kunnen we elkaar wel eens helpen!

Terug
Bovenaan