• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ervaringen mCubed T-Balancer

waarom een touchscreen? bij de meeste mensen staat hun case onder hun bureau, dan heb je al niets aan dat touchscreen.. en eenmaal alles ingesteld moet je toch niets meer instellen? don't fix what aint broken... gouden regel.
 
waarom een touchscreen? bij de meeste mensen staat hun case onder hun bureau, dan heb je al niets aan dat touchscreen.. en eenmaal alles ingesteld moet je toch niets meer instellen? don't fix what aint broken... gouden regel.

nou je kon tijdens het gebruik (mijn pc stond op mijn bureau toen der tijd) switchen tussen pagina's over diverse info enzo.
Bijv temp, flow, fanspeed, msn schermpje en tja nog meer waar we toen over gefataseert hadden (7 inch kleuren scherm hadden we toen als idee)
 
Zulke schermpjes zijn nergens meer te verkrijgen.
AC Ryan had ze, maar volgens mij was dat geen succes, want het uit de productie.
Als je zoveel er mee wilt doen, dan kan je beter voor dual screen gaan :)
 
je had van die 7 inch schermpjes van zon nintendo ding van vroeger die super werkte maarja ik ben 1 geen electirien en 2 geen modder.

Enige wat ik toen deed was een idee voorstellen of zoiets kon maarja niet alles is een uitvoerbaar plan.
 
Waarschuwing voor Vista x64 en Windows 7 gebruikers,

de Samsung frames met de "mini monitor" functie gebruiken de "DisplayLink" USB Graphics Windows Driver
en deze zijn niet bedoeld voor deze versies.
Samsung zou aan het zoeken zijn naar een oplossing.


2vah1dy.jpg


Wat ik eigenaardig vind is dat iemand dit bij hem thuis wil uitzoeken en niet bij Samsung zelf.
 
mCubed T-Balancer bigNG

He allemaal,

na de dag-deal van enkele dagen gelden viel opeens mijn oog op de volgende zin:
Uitgang T-Balancer bigNG (sturing):
Halogen of koudlicht kathodes

je kan dus je CCFL buisjes aansturen met die balancer dinges. Maar waar ik ook zoek, ik kan nergens vinden hoe je ze er op aan moet sluiten. heeft iemand enig idee?

is er misschien ook nog een bepaald merk ccfl's dat er wel op kan, en 1 die weer niet kan met dit ding? het word mij op de site van MC niet echt duidelijk.

Thanks!
Demo
 
geen idee of dit hoort, maar ik weet dat je de revoltec lichtbuizen in de controller een fan aansluiting hebben. het ziet er anders uit maar het past wel. de normale aansluiting is echter molex, misschien dat dat ook kan?
 
je bedoelt de aansluiting van de lichtbuis zelf niet van de convertor??
nou dan kan ik je wat vertellen er zit niet voor niets een convertor tussen ;)
die dingen draaien op een paar honderd volt namelijk ;)
 
Ik heb sinds enkele dagen de mcubed fancontroller in gebruik, maar vraag me af of er software is die de verschillende meetgegevens kan uitlezen op win7 x64 zonder het programma van mcubed?

Het meegeleverde programma werkt niet volledig en loopt zelfs af en toe vast. Aangezien het programma zijn laatste update in 2008 heeft gehad lijkt de kans klein dat er ooit nog een versie komt die geschikt is voor win7.
 
Ik heb zelf de mCubed TBalancer met sensorhub en deze draait goed onder Windows 7 X64 en Windows XP. Draait met de originele Mcubed software (v2.9) en de nieuwste driver van FDTI (via Windows update). Ik heb geen problemen met vastlopen van het programma.
 
Na een paar dagen spelen met de instellingen gaat het nu wel goed met de controller. De aanschaf is geen miskoop geweest. Ik kan de PC nu 's avonds aan laten zonder gek te worden van het kabaal.

Ik ben alleen verbaasd dat de koelprestaties zo veel zijn verbeterd na de interne schoonmaak en installeren van de controller met scythe typhoon fans. De temperatuur van de verschillende componenten is met bijna 10 graden gezakt terwijl de fans op iets meer als 50% hun werk doen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
S Ervaringen met Ek quantum reflection pc-o11d-xl d5? Waterkoeling 1
arwin74 ervaringen met aquacomputer airplex system? Advies Waterkoeling Setup 0
U Goede en/of Slechte ervaringen met DPD? HighFlow Testimonials / Shopreviews 15
D Hey even mijn ervaringen delen en pics van mijn nieuwe pc Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Freddy Windows 10 ervaringen Hardware & Software 11
Sw333t Ervaringen gezocht: Philips Air Fryer en Tefal Acti Fryer Gezondheid en Sport 3
webdesigner Iemand persoonlijke ervaringen met de Phobya extreme quad 480 rad ?? Waterkoeling 6
Tath Ervaringen met de 1/2" Tygon E-1000 Problemen & Oplossingen 4
Tath Ervaringen Aquero 5 pro ! Electronica 0
Arniebomba Windows 8 - Ervaringen, problemen, oplossingen, tips. Hardware & Software 41
S Ervaringen met de Koolance RP-452X2? Waterkoeling 14
S Mijn ervaringen met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
D [Ervaringen] ProAssist, telefoonverzekering Algemene Discussies 10
I ervaringen -EK-KIT-h30-hf-240 Waterkoeling 33
C Ervaringen met stille waterkoelingpompen Waterkoeling 6
E Wie heeft ervaringen/problemen met Asus p8p67 moederborden? Hardware & Software 17
E AVG Free 2011 ervaringen Algemene Discussies 10
Sw333t Een overzicht van mijn ervaringen bij Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
B Koolance PMP-400 pomp vragen / ervaringen Waterkoeling 12
Deleted_User_Z ervaringen tot nu toe HighFlow Testimonials / Shopreviews 17
Issieee De grote STEAM topic, jouw ervaringen met STEAM Gaming 43
F Ervaringen met Windows 7 Algemene Discussies 33
Johnny [ISP] Algemene ervaringen Algemene Discussies 76
Source Windows Home Server, ervaringen? Hardware & Software 8
D Ervaringen met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
ShaquilleMoreno Tweakers ervaringen Algemene Discussies 7
RRPhantom Ervaringen met SilverStone (voedingen)? Hardware & Software 6
K Mijn ervaringen met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy Ervaringen met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
3 [IN-ACTIVE] Unieke Lian Li Hitman Mod incl Feser Monsta Rad en MCubed Controllers. Verkocht 13
M MCubed Navigator software Waterkoeling 2
Xtrafresh Review and use guide: mCubed FanAMP HighFlow Product Reviews 23
D Mcubed analoge sensorhub vraag Waterkoeling 0
D MCubed fanamp en BigNG Waterkoeling 19
Blackruby Welke mCubed? Hardware & Software 20
Flipmode mCubed FanAmp vraagje Handleidingen en Installatie Tips 8
D Mcubed analoge sensoren Waterkoeling 1
Mobomonster Snelheid regelen DDC355 middels Mcubed BigNG / MiniNG Waterkoeling 37
bakkiebier Vraag over mcubed Cases en Modding 2
dopestuff mcubed firmware update... Hardware & Software 3
dopestuff mCubed fanamp/miniNG en meer... HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
dopestuff mCubed T-Balancer bigNG wattage Overige Koeling 0
B Alphacool NexXxoS Pro II Radiator Rev. 2 & Phobya Balancer 450 silver nickel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
B Aansluitingen bij Phobya Balancer 250 Reservoir? Waterkoeling 1
A autonoom gebruik van T-Balancer BigNG Overige Koeling 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan