• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Wie is HighFlow?

HighFlow bestaat uit mensen van Completer.nl

Er zijn 3 fulltimers die zich nu volledig richten op HighFlow, dat ben ik (inkoop/verkoop/management), Michelle (administratie) en Jimmy (magazijn/logistiek).

Mijn twee neefjes die hier ook op het forum zijn (HighSpeed en PerformesX), die doen het webdesign  (plaatjes, banners etc.)

En nog enkele part-timers die helpen als het erg druk is.

Wat doen we?

Aanbieden van hoog kwaliteit koeling en modding producten!

Waarom?

Omdat je dan niet overal in de wereld bestellingen moet plaatsen, die verkeerd gaan, lang moet wachten, teveel moet betalen en andere nare dingen.

Dat is dus wat ik wel heb ondervonden, toen ik voor het eerst mijn waterkoelingset ging bestellen. Zodoende was er bij mij een grote drang om een goede shop neer te zetten die dit voor andere mensen kan voorkomen.

Gezien we al een goed lopend computer bedrijf hebben, konden we koeling/modding mooi erbij aanbieden als aparte categorie. Maar na lang overleg leek het toch beter om dit een totaal aparte afdeling te geven, want koeling/modding is te uitgebreid om het in een categorie te stoppen. En toen was HighFlow er :D

Terug
Bovenaan