• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Epse/Stef

Epse

New member
Heeeyoo daar!
Ik zal me dus maar even voorstellen, hier gaat ie:


0.Echte naam: Stef en meer moeje nie wete
1.Nickname: Epse of soms EpseEspe
2.Leeftijd: Oud genoeg om 4chan te kennen :D
3.Woonplaats: Zele, in België (je kan in belgië nu eenmaal nergens aan waterkoeling raken)
4.Studie/Werk: ik studeer klassieke talen, maar mn (vakantie)job is programmeren
5.E-mail: PM me en je krijgt 'm
6.MSN: Bestaat dat dan nog? OMGWTFBBQ?
7.XFire: ik ken niemand die dat gebruikt dus heb ik ook de moeite niet gedaan. je kan me vinden op AJAX Chat en op anonops IRC
8.Hoe ben ik hier verzeild geraakt: vraag ik me ook af, waterkoeling en de magic van the internets?

Mijn PC is behoorlijk oud en crap, het is een laptop, ik ga upgraden van zodra mn onderdelen zijn toegekomen, ik zal mn post dan updaten.

MOBO: geen idee, dat van een HP pavilion dv7
CPU: Intel Centrino 2 Dual Core (ja die verkopen ze nog)
MEM: De volle 4 GB
VGA: NVIDIA 9600M GT
SOUND: ik heb er vele, hier komt ie: Lexicon Omega outboard, Behringer UCA200 outboard en de ingebouwde. Er zit er ook nog één in mn Numark Mixtrack Pro
HDD1: 500 propvolle GB van pure traagheid
HDD2: externe extra propvolle 500GB
OPT1: Blu-ray lezer die ook DVD kan branden
OPT2: Het is een laptop, mind you! :D
PSU: momenteel een Yanec universele oplader want mn voeding was weer kapot
CASE: een laptop.
OS: Windows 7 Ultimate
MON: ingebouwd IPS paneel met de rare 1440x900 resolutie en een externe LaCie CRT gekalibreerde bak.
KB: het toetsenbord van een PowerMac G3, enkele knoppen opniew ingesteld zodat ik bv een delete-knop zou hebben
MOUSE: Microsoft BlueTrack comfort mouse
MOUSEPAD: geenttje
HS: Technics HPDJ-1000
SPRS: KRK Rokit 5! AWESOME!
INET: Telenet is veel te traag....
KOELING: duidelijk niet genoeg in dit ding, zelfs al staat hij op zo'n onderzettertje met ventilator, hij oververhit bij alles.

Zo, die onderdelenlijst is niet zo interessant, maar dat zal hij binnenkort worden, dit forum ziet er heel actief en behulpzaam uit, daar wil ik graag deel van uitmaken.

Tot slot nog mn levensmotto: Wie laatst lacht, Is traag van begrip.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Cygnitr0n Cygnitr0n - Stef - Antec Darkfleet H²O & Lil' MMPC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 46

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan