the_cyberspace uber-prutser 7 juli 2012 #1 He Freddy, Kan jij de volgende northbridge koeler van Enzotech leveren: Enzotech SNBW-Rev.A Een plaatje van de koeler: En een link naar de website van Enzotech: EnzoTech En wat gaat de prijs worden mocht je deze kan leveren? Deze gaat namelijk mooi passen bij m`n nieuwe setup
He Freddy, Kan jij de volgende northbridge koeler van Enzotech leveren: Enzotech SNBW-Rev.A Een plaatje van de koeler: En een link naar de website van Enzotech: EnzoTech En wat gaat de prijs worden mocht je deze kan leveren? Deze gaat namelijk mooi passen bij m`n nieuwe setup
Freddy Administrator Forumleiding 7 juli 2012 #2 Deze is helaas EOL (was aantal jaar geleden al in de shop, maar is uitgeschakeld nu omdat het niet meer leverbaar is).
Deze is helaas EOL (was aantal jaar geleden al in de shop, maar is uitgeschakeld nu omdat het niet meer leverbaar is).
the_cyberspace uber-prutser 7 juli 2012 #3 Gmbrl Dan ga ik opzoek naar een vervanger... edit: ik zie dat een concurrent er gewoon 5 op voorraad heeft: Enzotech Sapphire Series SNBW-REV.A Extreme Performance Northbridge Liquid Cooling Block - 1/2" ID Native - FrozenCPU.com ? Laatst bewerkt door een moderator: 7 juli 2012
Gmbrl Dan ga ik opzoek naar een vervanger... edit: ik zie dat een concurrent er gewoon 5 op voorraad heeft: Enzotech Sapphire Series SNBW-REV.A Extreme Performance Northbridge Liquid Cooling Block - 1/2" ID Native - FrozenCPU.com ?
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 7 juli 2012 #4 Die hebben ze dan toevallig nog op voorraad. Als zij door die 5 stuks heen zijn word het voor hun denk ik ook een ander verhaal.
Die hebben ze dan toevallig nog op voorraad. Als zij door die 5 stuks heen zijn word het voor hun denk ik ook een ander verhaal.