• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Enzotech Luna cpublock & sanso pompen

Busterben

Procrastinator
enzotech luna rev.a
EnzoTech
qua looks zit het voor mij wel snor
en in combi met type z retention kit lijkt het me een sterke tegenstander voor de apogee gtz
EnzoTech

sanso pompen lijken mij ware beesten
zoals de PDH054
9 meter head pressure :icon_eek:
flow kan wel beter met 360 l/h
misschien wachten op een goede top
al weet ik nog niet hoeveel noise hij producert
enige site die het verkoopt is ybris (italiaans)
Ybris-Cooling - Home Page

wat vinden jullie ervan? iets voor in de shop of niet?
 
Dat is idd een leuk blokje.
(lijkt trouwens wel de poort van "Star Gate" :D)

Sanso pompen heb ik weleens zien langskomen, maar denk dat de meeste mensen toch liever gaan voor Eheim/Aqua-Computer, Laing/Swiftech.
Die zijn populairder en daarom ook veel meer aftermarket producten ervoor.

De EnzoTech CPU blocks gaan we overwegen als er genoeg vraag naar is.
Momenteel zijn de blokken die we nu in ons assortiment aan de top van de meeste reviews.
Die van EnzoTech komt helaas niet zo vaak voor.
Maar wat er niet is, kan nog altijd komen :)
 
Die Sanso pompen hebben een tijdje bij aquatuning in het assortiment gestaan. Sinds korte tijd zie ik ze er niet meer bij staan. Zullen dus idd waarschijnlijk niet zo goed verkopen. Leek me altijd wel een interessante pomp iv met die hoge opvoerhoogte. 'k Heb er eigenlijk alleen een paar italiaanse reviews over gelezen, ik bedoel bekeken (mijn It is niet zo :) )
Die waren wel positief. Maar op XS geen reviews gezien en daar wordt toch altijd nog een beetje de standaard bepaald.

Maar een Iwaki R30 icm een Meanwell voeding erbij zou wel een leuk alternatief zijn voor de mensen die veel geld over hebben om het beste van het beste in hun wk set te stoppen. Hij is al een tijdje out of stock bij PT, maar als i op vooraad was en ik heb een consumeerdrift dan bestel ik 'm zo :D :106:
 
Max. Head Pressure: 33 feet (10m -- 14.31 PSIG)
Max. Discharge (Flow):5.3 US Gal./min. (318GPH -- 1200 L/hr.)
Holy crap, dat is gewoon een vijverpomp hahaha
Kan je een mooi fontijntje op jouw PC bouwen :D
 
jah ik hoop in de nabije toekomst dat die enzo wat populairder word en er meer reviews van komen. ik denk dat hij al zeker naast de apogee staat. mocht ie dan in de webwinkel belanden dan ben ik er zeker bij :)

en ik denk dat ik het toch maar bij de d5 655 hou.
lijkt mij genoeg voor de algemene loop
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
R [INACTIVE] pump DDC + enzotech luna + ek supreme + enzotech mosfet + ek res Verkocht 4
Robin Enzotech Luna en rentention kit. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
F Enzotech 1/2 - 3/4OD Black compression fittings.... HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
S Bitspower O-Ring op Enzotech fittingen? Waterkoeling 5
S Hulp nodig 2e WC setup (enzotech vs bitspower, tygon norprene, pomp...) Waterkoeling 4
Sw333t Alphacool DC-LT + EnzoTech HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
the_cyberspace Enzotech SNBW-Rev.A HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
alain-s EnzoTech Fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
E Enzotech G1/4 Matt Black Rotary Angle 3/8 Fitting BRHF-G1/4-38-45 HighFlow Computer Cooling Shop 3
B [REFUSED]EK Supreme CPU+GPU - Enzotech NB - XSPC Pomp/res - 360 rad - Nieuw Verkocht 12
Legendary1985 CPU block afmeting enzotech Waterkoeling 0
Mobomonster Fullcover blocks R3E van Bitspower/Enzotech HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
L Enzotech 780i HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
dietje1908 Enzotech black fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
coolfris Enzotech Stealth CPU Waterblokje HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Mobomonster Enzotech Universal GPU core waterblock HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
vincent enzotech rexII blocken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
P Enzotech Mosfet MST-81 mosfet heatsink Overige Koeling 16
Thierry Enzotech fittingen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
vincent Enzotech Unicorn Memory Heatspreader HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
ShaquilleMoreno Enzotech Fittingen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Garrett Enzotech MST-81 mosfetkoelers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 18
sir serial [GEVONDEN] CPUblock & vloeistof Gevonden 1
dietje1908 [VERKOCHT] tka cpublock Verkocht 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan