Hallo mensen!
Enigzins nieuw in de waterkoeling industrie, maar goed, ik ben dus van plan mijn eerste custom loop te bouwen in de Enthoo Evolv ITX.
Mijn plan was dus om boven in een 280mm en voorin een 240mm radiator te plaatsen, echter ben ik niet helemaal zeker van hoe ik mijn tubing wil laten lopen (vooral ivm het later moeten drainen)
De onderdelen welke ik wil gaan gebruiken:
EK-Coolstream SE 280
EK-Coolstream SE 240 Slim Dual
EK-Quantum Kinetic TBE 120 DDC PWM D-RGB - Plexi
EK-DuraClear 3/8 ID - 1/2 OD - 9,5/12,7mm 3M RETAIL
Inno3D RTX 2070 Super Ichill Frostbite (dus een geintegreed waterblok)
EK-Classic CPU Waterblock AM4
Enthoo Evolv ITX TG
Fans:
Noctua NF-A14 (x2)
Noctua NF-A12x25 (x2)
Ofc ook nog 12 EK fittings (bijpassend), wat 90 degree fittings, coolant, ball valve + Drain valve, 3 way splitters, en plugs.
Mocht ik nog iets missen hoor ik het graag,
Maar ben vooral benieuw wat de beste manier is om de waterloop te leggen, de enige custom loop met ongeveer de layout welke ik wil gebruiken is hieronder toegevoegd. Echter vindt ik de tubes hier niet erg mooi lopen, dus ben benieuwd of er mensen nog ander opties hebben!
Alvast bedankt, en tips zijn zeer welkom!
Groetjes,
Joey
Enigzins nieuw in de waterkoeling industrie, maar goed, ik ben dus van plan mijn eerste custom loop te bouwen in de Enthoo Evolv ITX.
Mijn plan was dus om boven in een 280mm en voorin een 240mm radiator te plaatsen, echter ben ik niet helemaal zeker van hoe ik mijn tubing wil laten lopen (vooral ivm het later moeten drainen)
De onderdelen welke ik wil gaan gebruiken:
EK-Coolstream SE 280
EK-Coolstream SE 240 Slim Dual
EK-Quantum Kinetic TBE 120 DDC PWM D-RGB - Plexi
EK-DuraClear 3/8 ID - 1/2 OD - 9,5/12,7mm 3M RETAIL
Inno3D RTX 2070 Super Ichill Frostbite (dus een geintegreed waterblok)
EK-Classic CPU Waterblock AM4
Enthoo Evolv ITX TG
Fans:
Noctua NF-A14 (x2)
Noctua NF-A12x25 (x2)
Ofc ook nog 12 EK fittings (bijpassend), wat 90 degree fittings, coolant, ball valve + Drain valve, 3 way splitters, en plugs.
Mocht ik nog iets missen hoor ik het graag,
Maar ben vooral benieuw wat de beste manier is om de waterloop te leggen, de enige custom loop met ongeveer de layout welke ik wil gebruiken is hieronder toegevoegd. Echter vindt ik de tubes hier niet erg mooi lopen, dus ben benieuwd of er mensen nog ander opties hebben!
Alvast bedankt, en tips zijn zeer welkom!
Groetjes,
Joey