Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
haha alleen wel aan denken dat ik nog een uur en een kwartier van Xel afwoon he tenzij dan 1 iemand met mij mee wil rijden dan vind ik het oke maar is dan natuurlijk wel weer wat minder voor diegene die alleen moet tenzij (admin) wouter ook met de trein gaat.wat ik ook wel wil doen is gewoon een grote bus huren en dan met zijn 4en in die bus naar doetinchem maar dan moet Xel even navragen of hij mss korting kan krijgen bij die kennis van hem en wie die bus dan ophaalt aangezien ik tegen die tijd 22 ben en bij de meeste verhuurbedrijven moet je minstens 23 zijn.beetje gek ik ben (bijna) 22 en heb er alweer 400.000km opzitten en kan niks huren maar een beginnende bestuurder van 23 kan wel een auto huren
haha alleen wel aan denken dat ik nog een uur en een kwartier van Xel afwoon he tenzij dan 1 iemand met mij mee wil rijden dan vind ik het oke maar is dan natuurlijk wel weer wat minder voor diegene die alleen moet tenzij (admin) wouter ook met de trein gaat.
wat ik ook wel wil doen is gewoon een grote bus huren en dan met zijn 4en in die bus naar doetinchem maar dan moet Xel even navragen of hij mss korting kan krijgen bij die kennis van hem en wie die bus dan ophaalt aangezien ik tegen die tijd 22 ben en bij de meeste verhuurbedrijven moet je minstens 23 zijn.
beetje gek ik ben (bijna) 22 en heb er alweer 400.000km opzitten en kan niks huren maar een beginnende bestuurder van 23 kan wel een auto huren