Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Heb je zelf geen auto dan wouter? Een auto huren hoeft ook echt niet duur te zijn. Want een normale auto kun je best 3 of 4 man in kwijt. Wij zijn naar regroup geweest met 3 man in een renault megane. En ik heb ook een stacker als behuizing en een vriend van me heeft ook een super kast. Maar als je het niet erg vindt om iets op je schoot te houden. En het scheelt al enorm als je ervoor kiest om op de lan je boodschapen te gaan doen. En neem dingen mee die je echt nodig hebt. En nutte loze dingen gewoon thuis laten. Er zijn altijd wel dingen die je normaal naar een lan meeneemt. Die je eigenlijk niet of nauwelijks nodig hebt. En alles moet stapelbaar zijn. Als je goed weet met ruimte te spelen dan komt het echt goed. Je hebt altijd gaatjes waar weer iets tussen kan.Als je dan bijvoorbeeld kijkt bij kav autoverhuur naar een normale auto. Dus ik neem een opel astro station. Dan kost dit voor een weekend 61 euro. Dat vind ik dus een normale prijs. Alleen weet ik de prijs niet zeker. Er onder staat namelijk kort of lang weekend bij tarieven 2. Dus ik weet niet of het klopt. Maar bij europacar kost Peugeot 207 station. Weekend prijs 100 euro. Die bedragen vind ik dus niet echt duur als je het deelt. En je huurt een auto dus ik zal zelf gewoon voor de goedkoopste gaan. Je hoeft toch niet zo'n super nieuw ding te huren met alle toeters en bellen eraan.
Heb je zelf geen auto dan wouter? Een auto huren hoeft ook echt niet duur te zijn. Want een normale auto kun je best 3 of 4 man in kwijt. Wij zijn naar regroup geweest met 3 man in een renault megane. En ik heb ook een stacker als behuizing en een vriend van me heeft ook een super kast. Maar als je het niet erg vindt om iets op je schoot te houden. En het scheelt al enorm als je ervoor kiest om op de lan je boodschapen te gaan doen. En neem dingen mee die je echt nodig hebt. En nutte loze dingen gewoon thuis laten. Er zijn altijd wel dingen die je normaal naar een lan meeneemt. Die je eigenlijk niet of nauwelijks nodig hebt. En alles moet stapelbaar zijn. Als je goed weet met ruimte te spelen dan komt het echt goed. Je hebt altijd gaatjes waar weer iets tussen kan.
Als je dan bijvoorbeeld kijkt bij kav autoverhuur naar een normale auto. Dus ik neem een opel astro station. Dan kost dit voor een weekend 61 euro. Dat vind ik dus een normale prijs. Alleen weet ik de prijs niet zeker. Er onder staat namelijk kort of lang weekend bij tarieven 2. Dus ik weet niet of het klopt. Maar bij europacar kost Peugeot 207 station. Weekend prijs 100 euro. Die bedragen vind ik dus niet echt duur als je het deelt. En je huurt een auto dus ik zal zelf gewoon voor de goedkoopste gaan. Je hoeft toch niet zo'n super nieuw ding te huren met alle toeters en bellen eraan.