Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Maar om nou voor mij te betalen vind ik ook zo kut :017:Ik ga anders gewoon volgende LAN mee, van mij apart een andere dan Energy (als Energy maar 1x per jaar is?).Schilt de kosten & frustraties van een auto huren sinds Xelation dan gewoon met Wouter mee kan rijden?Ik ga er niet dood aan als ik een LAN niet bij woon Killerbee misschien wel, daar in tegen.Dan ga ik gewoon volgende LAN mee, heb ik zelf rijbewijs -ga ik van uit- en zal me pa denk ik niet weg zijn met de auto :icon_eyes:Iedergeval bedankt
Maar om nou voor mij te betalen vind ik ook zo kut :017:
Ik ga anders gewoon volgende LAN mee, van mij apart een andere dan Energy (als Energy maar 1x per jaar is?).
Schilt de kosten & frustraties van een auto huren sinds Xelation dan gewoon met Wouter mee kan rijden?
Ik ga er niet dood aan als ik een LAN niet bij woon Killerbee misschien wel, daar in tegen.
Dan ga ik gewoon volgende LAN mee, heb ik zelf rijbewijs -ga ik van uit- en zal me pa denk ik niet weg zijn met de auto :icon_eyes:
Iedergeval bedankt