Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Laatste keer dat ik een bedrijfbus huurde kwamen er nog extra kosten bij zoals verzekering - aantal kilometers totaal - benzine/diesel - bla - blabla - blablabla.
Heeft niemand van jullie een vage kennis met een volvo waar je 15 kinderen in kunt stoppen ? ? ? :icon_anal:
Wat een prijzen.... Beetje duur. Wij huren zelf een busje bij KAV autoverhuur. Als ik daar kijk en ik neem een busje voor 6 personen met nog wat laad ruimte. En dan kijk ik naar een weekend van vrijdag op zondag en 200 km vrij. Dus je kunt er 200 km mee rijden. Als je meer doet betaal je paar cent per km erbij. En dan kost het busje wat ik heb 91,80euro. En dat is toch heel anders dan 400 euro. Wat natuurlijk wel zo is dat je rond de 300euro borg moet betalen. Maar dat krijg je gewoon weer terug.
Maar je moet zelf even kijken of er een locatie bij je in de buurt is. Bij het huren van een auto moet je er altijd op letten. Dat je extra verzekeringen er niet bij neemt. Bij kav auto verhuur kun je dat gewoon uitvinken bij het aanvragen. Maar standaard staan zulke dingen altijd aan.
Dat is de prijs wat ze geven. Dan moeten we alleen nog de brandstof betalen En ik weet niet hoeveel dat is.
Edit:
Wij moeten zo snel mogelijk opzoek gaan naar een auto/busje. Hoe eerder we vragen of we hem mogen huren hoe meer kans je hebt dat je hem daadwerkelijk hebt!!!!
Dus wordt het kav of niet? Check site voor plaatje enzo.
Sinds ik ca. 125€ teveel vind, stop dat geld liever in me rijbewijs. (€80,- voor auto (€250 ÷ 3pers.) .. €30,- voor LAN .. Eten kopen en events die je moet betalen (?).
..Afgaande van prijzen die hierboven worden genoemd.
Nja, benzine is goedkoper dan het verschil toch?
Dan zou je naar Den Haag kunnen rijden in eigen auto, auto bij Xelation zetten en huur auto nemen, ophalen, LAN, weg brengen, eigen auto naar huis :044: